Η Μυρτώ Μαθιού, μέλος της οικογένειας Φουρλή, μιλάει για το καινοτόμο fair brand & καλής ποιότητας & προσιτής τιμής!
Πολυτελής αλλά προσιτή & γήινη, θηλυκή αλλά όχι fake, αυθεντική με τη γνησιότητα της αιώνιας Εύας που κρύβει μέσα του κάθε θηλυκό, η νέα branded σειρά προϊόντων μακιγιάζ 3INA (προφέρεται Mina) ήρθε για να επαναπροσδιορίσει την καθιερωμένη αντίληψη της τυποποιημένης ομορφιάς! Να αναδείξει με μία ολόφρεσκη και ποιοτική ματιά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητα που κρύβει μέσα της κάθε θηλυκή ύπαρξη!
Beauty without expression is boring
Παιδί των Pablo Rivera και Mark Eve, ισπανικής και βρεταννικής καταγωγής αντίστοιχα, γκουρού του λιανικού εμπορίου, η 3ΙΝΑ (Mina) μάς λέει η Μυρτώ Μαθιού, μέλος της οικογένειας Φουρλή που ανέλαβε με ένα αυτόνομο εταιρικό σχήμα, την αντιπροσωπεία του brand για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, «δημιουργήθηκε με πολύ πάθος για τις ανάγκες έκφρασης της σύγχρονης νεαρής γυναίκας. Μότο άλλωστε της 3ΙΝΑ (Mina) είναι η γνωστή ρήση του Αμερικανού δημοσιογράφου – φιλοσόφου και ποιητή του 19ου αιώνα, Ralph Waldo Emerson: ‘‘Beauty without expression is boring’’.
Στόχος των δημιουργών της, επισημαίνει στη συνέχεια η Μυρτώ Μαθιού, μετά από δύο χρόνια μελέτης όπου αμφισβητήθηκε κάθε πρότυπο της βιομηχανίας ομορφιάς αλλά και συστηματικής δουλειάς στο εργαστήριο, η δημιουργία μίας αυθεντικής, πρώτιστα ποιοτικής και κυρίως προσιτής στο κόστος της πρόταση που θα προσφέρει ξεχωριστές εμπειρίες».
Η νέα σειρά branded προϊόντων μακιγιάζ 3ΙΝΑ (Mina) απευθύνεται κυρίως γυναίκες που δεν εφησυχάζουν αλλά η αναζήτηση και η δημιουργία είναι τρόπος ζωής, μάς λέει η Μυρτώ Μαθιού και εξηγεί: «Νεαρές γυναίκες που ακολουθούν τις εξελίξεις, τολμούν την καινοτομία και στοχεύουν όχι μόνο να δείχνουν όμορφες αλλά κυρίως να αισθάνονται έτσι. Αυτό είναι και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του brand, να προσφέρει μία ολιστική και ξεχωριστή εμπειρία ομορφιάς».
Eνα νέο… fair brand ομοφιάς
«Γιατί ένα νέο brand προϊόντων μακιγιάζ; Δεν είναι κορεσμένη η ελληνική αγορά;» Αυτή ήταν και η επόμενη ερώτησή μας στη Μυρτώ Μαθιού. Τι μάς απάντησε; «Πιστεύουμε ότι ένα brand με αυτή τη φιλοσοφία απουσιάζει από την ελληνική αγορά. Ένα brand που να δίνει την ελευθερία της έκφρασης, της δημιουργικότητας, που θα κάνει τις γυναίκες όχι απλά να είναι αλλά κυρίως να αισθάνονται όμορφα και να είναι ταυτόχρονα ένα δίκαιο brand στη σημερινή συγκυρία: Να προσφέρει πολύ καλή ποιότητα σε ιδιαίτερα καλές τιμές». Όπως μάς διευκρίνισε η Μυρτώ Μαθιού όλα τα προϊόντα παράγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τα περισσότερα από αυτά στην Ιταλία. Στη Γαλλία παράγοντα τα βερνίκια, ενώ τα μολύβια στη Γερμανία και την Ισπανία. Oσο για τον επόμενο σταθμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της 3INA (Mina) είναι η δημιουργία 2-3 καταστημάτων στην Αττική για το 2016, ενώ από το 2017 καταστήματα θα δημιουργηθούν σε Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Επίσημη πρώτη στο The Mall Athens
Το πρώτο κατάστημα με τη συλλογή προϊόντων μακιγιάζ 3INA (Mina) στην Ελλάδα άνοιξε στις 18 Μαρτίου 2016 στο The Mall Athens αποθεώνοντας την ποικιλία χρωματικών αποχρώσεων. 450 προϊόντα σε 6 κατηγορίες: μάτια, χείλη, πρόσωπο, περιποίηση δέρματος, βερνίκια νυχιών και σχετικά εργαλεία ομορφιάς, με καινούργια προϊόντα να λανσάρονται κάθε τρεις εβδομάδες και έχετε απεριόριστες δυνατότητες για να δημιουργήσετε με …αυτοπεποίθηση!
Στη συλλογή 3ΙΝΑ θα βρείτε μοναδικά προϊόντα ομορφιάς, όπως:
Πείτε όχι στα τυποποιημένα looks και εκφραστείτε ελεύθερα!
Αφήστε τη δημιουργικότητα και την ομορφιά που κρύβεται μέσα σας να λάμψει στο πρόσωπό σας! Η πρώτη καμπάνια της 3INA, #LETSPAINT προτρέπει τις γυναίκες, για τη σεζόν άνοιξη – καλοκαίρι 2016, να αγαπήσουν το χρώμα και να διασκεδάσουν, να πειραματιστούν και να παίξουν με διαφορετικές αποχρώσεις και συνθέσεις, δημιουργώντας μοναδικά fashion – looks που θα ξεχωρίσουν. Μια μεγάλη ποικιλία χρωμάτων για να επιλέξετε και να αναμείξετε ξανά και ξανά! Η 3ΙΝΑ (Mina) σας δίνει την ελευθερία να αποδεσμευτείτε από τα τυποποιημένα looks και να γίνετε απολύτως δημιουργικές, εκφράζοντας έτσι την ομορφιά σας και τη μοναδικότητά σας.