«Oι εργασίες για την ανάπτυξη της δυτικής πτέρυγας του κτηρίου του πρώην Διεθνούς Κέντρου Ραδιοτηλεόρασης, εντός του οποίου λειτουργεί το Golden Hall, συνεχίζουν αδιάλειπτα με στόχο την ολοκλήρωση της επένδυσης συνολικού ύψους €25 εκατ. στα τέλη του 2019». Αυτό αναφέρει η Lamda Development στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων α’ τριμήνου του τρέχοντος έτους, προσθέτοντας ότι «η επένδυση αυτή προβλέπεται να ενισχύσει ιδιαίτερα τον τομέα της ψυχαγωγίας για την οικογένεια στο εμπορικό κέντρο, δημιουργώντας παράλληλα περισσότερες από 500 νέες θέσεις εργασίας».
Πρόκειται, ασφαλώς, για μια σημαντική είδηση που αφορά άμεσα τον Δήμο Αμαρουσίου, εντός του οποίου βρίσκεται το εμπορικό κέντρο, καθώς το θέμα είχε συζητηθεί κατ’ επανάληψη στο Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο είχε εγκρίνει, τελικά, κατά πλειοψηφία την σχετική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της επέκτασης χρήσεων στο Golden Hall, στις 5 Αυγούστου 2016, με μεγάλο «στοίχημα» τα ανταποδοτικά οφέλη από τον όμιλο για την πόλη. Η επέκταση, όπως είχε παρουσιαστεί από μηχανικό της εταιρείας στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, περιλαμβάνει ενυδρείο έκτασης 800 τ.μ., άλλους χώρους διασκέδασης για τα παιδιά, το Ολυμπιακό Μουσείο σε έκταση 3.500 τ.μ., καθώς και καταστήματα σε έκταση 2.500 τ.μ..
Τα αποτελέσματα
Το συνολικό ενοποιημένο EBITDA προ αποτιμήσεων του ομίλου ανήλθε στα €14,1 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,7% αποτυπώνοντας την άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας των εμπορικών κέντρων του ομίλου. Σε ενοποιημένο επίπεδο τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €2,9 εκατ. έναντι €2,2 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2018. Η Καθαρή Αξία Ενεργητικού προ φόρων Net Asset Value ανήλθε σε €441,8 εκατ. (€5,68 ανά μετοχή). Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων κατά το α΄ τετράμηνο 2019 παρουσίασε αύξηση 0,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2018, λαμβάνοντας υπόψη και τις εορτές του Πάσχα τον περασμένο Απρίλιο για λόγους συγκρισιμότητας.
Η πορεία των 2 εμπορικών κέντρων στα Β.Π.
Η λειτουργική κερδοφορία του εμπορικού κέντρου The Mall Athens ανήλθε στα €7,5 εκατ. σημειώνοντας άνοδο 1,4%. Σημειώνεται ότι ο τζίρος των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση 0,6%, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών παρουσίασε αύξηση 2% (η περίοδος αναφοράς τόσο για τον τζίρο όσο και για την επισκεψιμότητα περιλαμβάνουν και την εορταστική περίοδο του Πάσχα, ώστε να είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη με την αντίστοιχη περίοδο του 2018). Αναφορικά με το Golden Hall, η λειτουργική του κερδοφορία το α΄ τρίμηνο 2019 ανήλθε σε €4,5 εκατ., χωρίς μεταβολή σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων κινήθηκε ανοδικά, καταγράφοντας αύξηση 2,5%, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών παρουσίασε μείωση 4,9%.