Και επίσημα στο δίκτυο του myKEPlive εντάσσεται ο Δήμος Ηρακλείου δίνοντας στους πολίτες ακόμα ένα εργαλείο για την άμεση και χωρίς ταλαιπωρία εξυπηρέτησή τους σε μια ιδιαίτερη συγκυρία, μάλιστα, αυτή των περιορισμών των μετακινήσεων λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας. Μέσα από το myKEPlive οι πολίτες μπορούν να συνομιλούν μέσα από βιντεοκλήση με υπαλλήλους ΚΕΠ ανά την Ελλάδα, διεκπεραιώνοντας τις υποθέσεις τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού ή του γραφείου.
Δείτε: «Το Ηράκλειο είναι μια υγιής πόλη»
Οι κατηγορίες των εξυπηρετούμενων υποθέσεων είναι οι εξής:
-Πληροφόρηση – Αίτηση
-Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
-Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
-Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
Όπως περιγράφεται στην σχετική ανακοίνωση, κατά το προηγούμενο διάστημα οι υπάλληλοι του ΚΕΠ του Δήμου πραγματοποίησαν τις απαιτούμενες πρόβες και δοκιμαστικά και, πλέον, είναι καθ’ όλα έτοιμοι να ενωθούν με το πανελλαδικό δίκτυο των… live ΚΕΠ. Ο Δήμος ενημερώνει τους πολίτες πως πλέον μπορούν να μπουν στην εφαρμογή myKEPlive είτε από το gov.gr, είτε από το gsis.gr και να αποκτήσουν πρόσβαση στην νέα αυτή υπηρεσία.
«Με μεγάλη χαρά εντασσόμαστε στο δίκτυο του myKEPlive για διευρύνουμε τους τρόπους εξυπηρέτησης προς τους δημότες μας, για να κάνουμε την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και απλή. Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής θα είναι πάντα συμμέτοχος και, όπου μπορεί, πρωτοστάτης στα σύγχρονα μέσα, τα οποία, τώρα όσο ποτέ, είναι και επίκαιρα και αναγκαία για τους πολίτες», το σχόλιο του δημάρχου, Νίκου Μπάμπαλου.
Διαβάστε: Νίκος Μπάμπαλος: «Όπως τα καταφέραμε την πρώτη φορά, έτσι θα τα καταφέρουμε και τώρα»