Ο γενικός γραμματέας της Κυβέρνησης Zvonimir Kutleša: «Αυτά που ακούσαμε και είδαμε εδώ είναι ιδεώδη για εμάς. Έχουμε προχωρήσει και εμείς σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, αλλά σήμερα μέσα από τις δικές σας εφαρμογές διαπίστωσα τις δυνατότητες εξέλιξης των ψηφιακών υπηρεσιών μας. Σας ευχαριστούμε πολύ».
Ο γενικός γραμματέας της Δημοκρατίας της Srpska Vlado Blagojević: «Εντυπωσιάστηκα από αυτά που είδα. Η Κυβέρνηση μας προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα γραφειοκρατίας των πολιτών και της διοίκησης με διάφορες ηλεκτρονικές εφαρμογές. Ετοιμάζουμε κάτι σαν τα δικά σας ΚΕΠ».
Η διευθύντρια του Γραφείου Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Radmila Urta: «Είναι πολύ χρήσιμο να μεταφερθούν και να εφαρμοστούν αυτές οι διαδικτυακές υπηρεσίες σε Δήμους της χώρας μας. Θεωρώ ότι είναι άκρως καινοτόμες και πολύ ουσιαστικές και αποτελεσματικές στην καθημερινότητα του Πολίτη. Μόλις γυρίσουμε πίσω θα επικοινωνήσω άμεσα με το Δήμαρχο και το επιτελείο ενός μεγάλου Δήμου του Σεράγεβο όπου είμαι δημότης για να υπάρξει άμεσα συνεργασία μαζί σας στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας αλλά και στο στήσιμο της πλατφόρμας Καταχώρησης και Διαχείρισης Αιτημάτων όπου με ενθουσίασε».
Ο διευθυντής Δημόσιας Διοίκησης Nedžib Delić: «Ευχαριστώ το Δήμο για τη φιλοξενία. Η επίσκεψη στην Ελλάδα ενδυναμώνει τους δεσμούς επικοινωνίας με τη χώρα μας. Η Βοσνία που προσπαθεί να ορθοποδήσει και να αναπτυχθεί μετά τον πόλεμο έχει ανάγκη τέτοιου είδους εμπειρίες και συνεργασίες όχι μόνο σε τεχνολογικό αλλά και σε ψυχολογικό επίπεδο. Θα είμαστε ευγνώμονες αν η αρχή αυτής της επίσκεψης ευοδώσει με συνέχεια συνεργασίας. Τα προγράμματα που είδαμε ήταν εξαιρετικά και πολύ χρήσιμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».
Στην εκπαιδευτική ημερίδα αναπτύχθηκαν:
• Παρουσιάσεις Διαδικτυακών Εφαρμογών συνεργασίας εξυπηρέτησης και επικοινωνίας του Δήμου με τους πολίτες από το Γραφείο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
• Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) (Citizen’s Service Centers)
• Σημασία της Επικοινωνίας μεταξύ ΚΕΠ και πολιτών. Πρακτικές Εφαρμογές Λειτουργίας
• E-democracy και Open Data Info sphere στην Ελλάδα
• Διαύγεια και Ανοικτές Εφαρμογές Δαπανών: υποστήριξη δημόσιας σαφήνειας και συμμετοχής
• Διαδικτυακή Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Εσωτερικής Διοίκησης
• Σημασία της επικοινωνίας μεταξύ Διοίκησης, Υπαλλήλων και Πολιτών
• Διαδικτυακή Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Αιτημάτων Πολιτών
• Βραβείο στο 1st European Data Forum Copenhagen Denmark
• Σημασία της επικοινωνίας μεταξύ Διοίκησης, Υπαλλήλων για τη Διαχείριση Αιτημάτων των Πολιτών
• Διαδικτυακή Δημοτική Πύλη για την προώθηση του Τοπικού Εμπορίου
• Οδηγός Αγοράς , Τόνωση των επαγγελματιών και της τοπικής Αγοράς
• Σύγχρονη Ιστοσελίδα και Διαδικτυακή Πύλη Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης των Πολιτών
• Αλληλοδιαδραστική επικοινωνία και συνεργασία με Κοινωνικά Δίκτυα (Social Network, Facebook, Twitter, Youtube…)