Το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς επισκέφθηκε σήμερα Τρίτη (03/11) ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα απλούστευσης διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς. Αφορμή για την επίσκεψη ήταν η πρεμιέρα της νέας υπηρεσίας που παρέχουν τα ΚΕΠ, αυτή του «ψηφιακού γραμματοκιβωτίου» που παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη να τη δική του «θυρίδα», μέσα από την οποία θα μπορεί να λαμβάνει το πιστοποιητικό που έχει ζητήσει.
Τον υφυπουργό υποδέχθηκαν ο δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος και η αντιδήμαρχος Δημοσίων Σχέσεων, αρμόδια και για τα ΚΕΠ, Νίνα Ασπασία Βλάχου. Ο κ. Γεωργαντάς ενημερώθηκε καταρχήν από τον κ. Θωμάκο για τη λειτουργία των τριών ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς, τα οποία με 16 υπαλλήλους και με διευρυμένο ωράριο εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής.
Η κ. Βλάχου παρουσίασε τον υφυπουργό στο προσωπικό, δηλώνοντας παράλληλα την ικανοποίηση της που οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τις νέες ηλεκτρονικές δομές.
«Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά»
«Επισκέφθηκα σήμερα το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, ένα ΚΕΠ που από την πρώτη στιγμή εφάρμοσε το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive, με εξαιρετικά αποτελέσματα, πράγμα σημαντικό, ιδίως αυτή την δύσκολη περίοδο», δήλωσε ο υφυπουργός και πρόσθεσε: Θέλω να συγχαρώ τον Δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο Νίνα Βλάχου και όλα τα στελέχη των τριών ΚΕΠ του Δήμου, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν».
Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών δια ζώσης και ηλεκτρονικά μίλησε η Προϊσταμένη Δ/νσης ΚΕΠ, Παρασκευή Φώτη. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο Υφυπουργός συνομίλησε με τους εργαζόμενους προκειμένου να διαπιστώσει τις προκλήσεις των νέων συστημάτων αλλά και με πολίτες οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα ΚΕΠ Κηφισιάς.
Η επίσκεψη του κ. Γεωργαντά ολοκληρώθηκε με την προσφορά αναμνηστικών με το έμβλημα του Δήμου Κηφισιάς στον υφυπουργό και τους συνεργάτες του. Ο κ. Γεωργαντάς συνοδευόταν από τη Διευθύντρια του Γραφείου του Γιάννα Χορμόβα και τους συνεργάτες Κλαίρη Δελή και Παναγιώτη Μαρινάκο.
Σε λειτουργία το «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο»
Τα ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς το πρώτο 9μηνο του 2020 διεκπεραιώσαν συνολικά περισσότερες από 14.000 υποθέσεις πολιτών. Στο κεντρικό ΚΕΠ λειτουργεί από τα τέλη Ιουλίου η εφαρμογή mykeplive δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Περισσότερα από 100 ραντεβού έχουν εξυπηρετηθεί από το ΚΕΠ Κηφισιάς με τη νέα εφαρμογή.
Στα τρία ΚΕΠ του Δήμου έχουν δημιουργηθεί θυρίδες υποδοχής αιτημάτων πολιτών. Οι θυρίδες, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με το ΚΕΠ.
Διαβάστε: Συνεδριάζει την Τετάρτη 4/11 το Δημοτικό Συμβούλιο