Την απόφαση για μετατροπή του δημοτικού οικοπέδου έκτασης τεσσάρων στρεμμάτων, επί των οδών Σεφέρη, Σαράφη και Σπύρου Λούη, στην περιοχή Μορτερό, σε δημοτικό χώρο στάθμευσης έλαβε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο Νέας Ερυθραίας στη συνεδρίαση της 21ης Ιουλίου, παρά τις ενστάσεις των παρόδιων που είχαν εκφραστεί σε προηγούμενη συνεδρίαση.
Όπως ενημέρωσε ο ειδικός συνεργάτης της δημάρχου Ευθύμιος Μπακογιάννης, ο χώρος στάθμευσης θα είναι χωρητικότητας 30 θέσεων. Το δάπεδο θα επιστρωθεί με τσιμέντο μόνο στα τμήματα όπου θα επιτρέπεται η κίνηση και στάθμευση οχημάτων, ενώ όλο το υπόλοιπο οικόπεδο θα διαμορφωθεί με παρτέρια όπου θα φυτευτούν διάφορες κατηγορίες φυτών. Τέλος, στον χώρο στάθμευσης θα επιτρέπεται η είσοδος μόνο σε Ι.Χ. αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα μέχρι βάρους δύο τόνων, ενώ θα απαγορεύεται η στάθμευση φορτηγών, λεωφορείων ή άλλου είδους οχημάτων.
Σύμφωνα με τον κ. Μπακογιάννη η πρώτη εκτίμηση για το κόστος του έργου, χωρίς τις εργασίες φύτευσης, ανέρχεται στα 15.000 ευρώ. Ο ίδιος τόνισε ότι σε αυτό το οικόπεδο προβλέπεται χώρος στάθμευσης από το ρυμοτομικό σχέδιο της περιοχής, ενώ υποστήριξε ότι στόχος του έργου είναι να εξυπηρετηθούν οι παρόδιες κατοικίες.
Αντιδράσεις από τη μειοψηφία
Η εισήγηση προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις συμβούλων της μειοψηφίας. Συγκεκριμένα, η επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Μαρίνα Πετούση αμφισβήτησε την πρόθεση της διοίκησης για διευκόλυνση των παρόδιων, αφήνοντας αιχμές για «εξυπηρέτηση» σε γειτονικό γυμναστήριο. Από την πλευρά της η επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΝΕΑ Κατερίνα Μουστάκη τόνισε ότι το πάρκινγκ δεν έχει λόγο ύπαρξης καθώς πρόκειται για περιοχή αμιγούς κατοικίας. Μάλιστα υποστήριξε ότι θα υπερψήφιζε τη μελέτη εάν αυτή προέβλεπε τη χρήση του μισού οικοπέδου ως χώρου στάθμευσης και του άλλο μισό ως «αλάνας», που θα χρησιμοποιείται από τα παιδιά της περιοχής.
Απαντώντας ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Φώτης Δημάκης υποστήριξε ότι η χρήση του πάρκινγκ επιβάλλεται λόγω του κυκλοφοριακού φόρτου που δημιουργείται στην περιοχή από τα οχήματα των επισκεπτών του παρακείμενου πάρκου.
Τελικά, η εισήγηση της διοίκησης εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.
Αρετή Κοτσολάκου