Το Γραφείο Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης διενεργεί σεμινάριο – workshop απασχόλησης και επιχειρηματικότητας με τίτλο: «Η αναζήτηση εργασίας σε 5 βήματα» την Τετάρτη 25, Πέμπτη 26 και την Παρασκευή 27/6/2014. Στόχος του να βοηθήσει αποτελεσματικά στην προσπάθεια εξεύρεσης εργασίας μέσω:
• Της καλύτερης γνωριμίας του εργαζομένου με τον εαυτό του.
• Την ανάδειξη των προσόντων και των ικανοτήτων του μέσα από ένα προσεκτικά συνταγμένο βιογραφικό.
• Την άρτια παρουσίαση του υποψήφιου εργαζομένου κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.
Το σεμινάριο «Η Αναζήτηση Εργασίας σε 5 Βήματα» περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες:
ΒΗΜΑ 1 – Ανακαλύπτοντας καλύτερα τον εαυτό μας
Γνωρίζοντας τον εαυτό σας καλύτερα θα μπορέσετε να τον παρουσιάσετε σωστά στον υποψήφιο εργοδότη. Η ενότητα αυτή θα εστιάσει το ενδιαφέρον της στη διερεύνηση των αναγκών, των προτιμήσεων, των κινήτρων και των αξιών σας. Οι ασκήσεις αυτογνωσίας που θα χρησιμοποιήσετε θα σας επιτρέψουν να απαντήσετε σε ερωτήσεις όπως ποιος/ ποια είμαι, ποιες είναι οι γνώσεις μου, τι μπορώ να κάνω, πώς να περιγράψω τον εαυτό μου, ποιες είναι οι δυνατότητές μου, ποια είναι τα δυνατά μου σημεία, τι μπορώ να προσφέρω στη Χ εταιρεία, κ.τ.λ.
ΒΗΜΑ 2 – Οριοθετήστε τον επαγγελματικό σας στόχο
Γνωρίζοντας καλά με τι θέλετε να ασχοληθείτε και θέτοντας συγκεκριμένο επαγγελματικό στόχο για το άμεσο αλλά και πιο βραχυπρόθεσμο μέλλον, θα τοποθετήστε στοχευμένα στην αγορά εργασία και θα περιορίσετε την άσκοπη αναζήτηση εργασίας σε εταιρείες ή/και σε κλάδους που εν τέλει δεν σας ενδιαφέρουν.
ΒΗΜΑ 3 – Προσεγγίζοντας την αγορά εργασίας (ελληνική και του εξωτερικού) και τη δημιουργία δικτύων
Σε περιόδους κρίσης και αβεβαιότητας η γνώση της λειτουργίας της αγοράς εργασίας αλλά και η “τεχνογνωσία” του δικτύου ως εργαλείο για την εύρεση εργασίας είναι πιο σημαντικές από ποτέ. Οι γνώσεις αυτές δεν μπορούν να βασίζονται σε αυτοσχεδιασμούς.
ΒΗΜΑ 4 – Η σύνταξη του βιογραφικού σας και της συνοδευτικής επιστολής
Το βιογραφικό αποτελεί το διαβατήριό σας στον κόσμο της αγοράς εργασίας και πρέπει να το αντιμετωπίσετε ως ένα ισχυρό εργαλείο προσωπικού σας μάρκετινγκ που διευκολύνει σε έναν δυνητικό εργοδότη προκειμένου να σας καλέσει για συνέντευξη.