Με ανακοίνωσή του το ΚΟΙΠΑΠ ενημερώνει για τις διαδικασίες λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου τη σχολική χρονιά 2014-2015 και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συμμετοχή σε αυτό. Παράλληλα απευθύνει πρόσκληση προς του εκπαιδευτικούς για την εθελοντική τους εργασία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο. Σας παραθέτουμε τις ανακοινώσεις:
Η οικονομική κρίση η οποία μαστίζει την πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει εκατοντάδες συμπολίτες μας στην ανεργία και την ανέχεια. Η στήριξη όλων αυτών των συμπολιτών μας από το κεντρικό κράτος ειδικότερα στις μέρες μας είναι ανεπαρκής.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω σε συνδυασμό με το υψηλό οικονομικό κόστος που καταβάλλεται ετησίως από τους γονείς για την παιδεία θεωρούμε επιτακτική τη συνέχιση λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, το οποίο έχει ως στόχο τη δωρεάν παροχή εκπαιδευτικής αρωγής σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οικογένειες των οποίων, λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί, αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στα συγκεκριμένα έξοδα. Η παρεχόμενη εκπαιδευτική αρωγή συνεχίζει να προέρχεται αποκλειστικά και αφιλοκερδώς από εκπαιδευτικούς που έχουν δηλώσει ή θα δηλώσουν συμμετοχή στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Στο πλαίσιο της λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, όπως και πέρυσι, θα παρέχονται δωρεάν μαθήματα σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανάλογα με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και τις ειδικότητες που θα προκύψουν, με στόχο να καλυφθεί όλο το φάσμα των μαθημάτων, όπως συνέβη μέχρι τώρα. Απώτερος σκοπός της δράσης είναι η δημιουργία ενός πλέγματος κοινωνικής προστασίας μέσω του οποίου θα καλύπτονται ενισχυτικά οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του Δήμου μας, ώστε να καταστεί εφικτή με αξιοπρεπείς όρους η ισότητα στην πρόοδο και την παρεχόμενη παιδεία.
Ειδικά για τα μαθήματα των ξένων γλωσσών δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές όλων των τάξεων Γυμνασίου, Λυκείου και φοιτητές οι οποίοι αποφοίτησαν από δημόσια σχολεία του Δήμου Λυκόβρυσης Πεύκης.
Δικαιούχοι είναι κατά προτεραιότητα:
Μαθητές των σχολικών μονάδων του Δήμου μας.
Κριτήριο ένταξης των ενδιαφερομένων στο Κοινωνικό Φροντιστήριο ανά κατηγορία είναι το συνολικό εισόδημα των συνοικούντων με τον δικαιούχο, ενώ θα λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η οικογενειακή κατάσταση, τα κοινωνικά προβλήματα, η ανεργία , προβλήματα υγείας και αναπηρίες.
Τα δικαιολογητικά που οφείλουν να καταθέσουν οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών είναι τα παρακάτω:
1. Αίτηση συμμετοχής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο.
2. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου (όταν προσκομίζεται διαβατήριο είναι απαραίτητη και η άδεια παραμονής για τους αλλοδαπούς κατοίκους)
3. Βεβαίωση φοίτησης από το σχολείο που φοιτά ο μαθητής ή βεβαίωση του ίδιου του μαθητή, αν είναι ενήλικος.
4. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης.
5. Φωτοτυπία εκκαθαριστικού σημειώματος και Ε9. Σε περίπτωση που δεν έχει παραλάβει εκκαθαριστικό σημείωμα από τη Δ.Ο.Υ., υποχρεούται να προσκομίσει αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης που απέστειλε στη Δ.Ο.Υ.. Επίσης, στην περίπτωση που ο δικαιούχος δεν υποχρεούται σε υποβολή φορολογικής δήλωσης, απαιτείται υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, θεωρημένη από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
6. Σε περίπτωση αναπηρίας αντίγραφο της βεβαίωσης της επιτροπής που αναγράφει το ποσοστό, από κρατικούς φορείς υγείας (νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία).
7. Φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου απορίας προνοίας (εφόσον υπάρχει).
8. Φωτοτυπία κάρτας ανεργίας (εφόσον υπάρχει).
Οι γονείς/κηδεμόνες των οποίων τα παιδιά θα επιλεχθούν για την παρακολούθηση μαθημάτων, θα πρέπει να προσφέρουν εθελοντικά ορισμένες ημέρες και ώρες, κατόπιν συνεννόησης, γραμματειακή υποστήριξη κατά τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
Τα δικαιολογητικά κατατίθενται από 18/06/2014 έως και 18/7/2014 κατά τις ώρες 10:00 – 13:00 στα γραφεία του ΚΟΙ.Π.Α.Π. (πρώην Δημαρχείο Λυκόβρυσης) Αγ. Βαρβάρας 25 στη Λυκόβρυση.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και τον έλεγχο των αιτήσεων θα καταρτιστεί άμεσα ο κατάλογος των δικαιούχων και θα διανεμηθεί ημερήσιο πρόγραμμα μαθημάτων, τα οποία θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο 2014 στο 1ο Λύκειο Πεύκης μετά από σχετική ενημέρωση.