Την πρόθεσή του να εφαρμόσει ημέρα υποδοχής δημοτών κάθε τρίτη Τρίτη του μήνα, εφόσον αναλάβει την διοίκηση του Δήμου, εξέφρασε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Λυκόβρυση-Πεύκη 2020», Παναγιώτης Ιωάννου, ξεκινώντας από αυτήν την πρόταση την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με το πρόγραμμά του, το οποίο είχε παρουσιαστεί και κατά την πρόσφατη εορταστική εκδήλωση για την ίδρυση της παράταξης. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Στα τέταρτα γενέθλιά μας και στη γιορτή που οργανώσαμε γι αυτά, τον Ιούνιο που μας πέρασε, ο επικεφαλής της παράταξής μας κος Παναγιώτης Ιωάννου στην ομιλία του, ανέφερε τρείς πολύ σημαντικές προγραμματικές δηλώσεις που θα γίνουν πραγματικότητα όταν η παράταξή μας γίνει Δημοτική Αρχή στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές!!
Θεωρούμε πως και οι τρείς προτάσεις μας είναι πρωτοποριακές και πολύ χρήσιμες, με γνώμονα πάντα την αγάπη μας για τους συμπολίτες μας και τη καθημερινή βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Εμείς θεωρούμε πως ο Δήμαρχος πρέπει να έχει την άμεση δυνατότητα να επικοινωνεί με τους Δημότες της πόλης μας χωρίς “μεσάζοντες”. Έτσι θα μπορεί να ζει κι αυτός από κοντά όλα τα προβλήματα των συμπολιτών μας, τα αιτήματά τους και τις εύστοχες και δίκαιες παρατηρήσεις τους για τα δημοτικά δρώμενα. Αυτό θεωρούμε πως υλοποιεί το κεντρικό μας σύνθημα πως “Ενωμένοι Μπορούμε…!”
Σήμερα σας παρουσιάζουμε το πρώτο μέτρο που θα λάβουμε με την ανάδειξή μας στη νέα δημοτική αρχή τον Σεπτέμβριο του 2019. Έτσι αποφασίσαμε πως ο Δήμαρχος κάθε τρίτη Τρίτη του κάθε μήνα θα είναι στο Γραφείο του και θα δέχεται όλους τους συμπολίτες μας ανεξαιρέτως από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ! Και μια διαδικαστική λεπτομέρεια. Προϋπόθεση για την συνάντηση είναι μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή της τρίτης Τρίτης οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν καταθέσει διαδικτυακά ή εγγράφως στο γραφείο εξυπηρέτησης του Δημότη το θέμα τους, ώστε να είναι εκ των προτέρων ενημερωμένος ο Δήμαρχος και να λαμβάνει σύντομα και αποτελεσματικά τις αποφάσεις του σε συνεργασία με τους αντιδημάρχους και τις ανάλογες υπηρεσίες του Δημου και ο ενδιαφερόμενος να έχει τη λύση του προβλήματος του.
Αυτό το μέτρο δείχνει μια άλλη αντίληψη για τη νέα Διοίκηση του Δήμου και του ρόλου του στην άμεση εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας, χωρίς στείρες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, γιατί τελικά για μας η πιο άμεση προτεραιότητά είναι Ο άνθρωπος-συμπολιτης και η αρμονική και ευτυχισμένη ζωή του στην πόλη μας!»