Την αγωνία των πολιτών για την απουσία ηλεκτρονικής εφαρμογής του Δήμου, ώστε να ενημερώνονται ή να καταθέτουν αιτήματα προς τη δημοτική Αρχή μετέφερε ο ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Λυκόβρυσης – Πεύκης, Δημήτρης Κατραμάδος. Στην σχετική του ανακοίνωση αναφέρει:
«Στην ημέρα δημότη στο δημοτικό συμβούλιο είναι συχνή η παρουσία δημοτών που διαμαρτύρονται για αιτήματα που έχουνε καταθέσει στον Δήμο και δεν έχουνε λάβει ουδέποτε απάντηση.
Σε μια πόλη που θέλει να είναι σύγχρονη και χρήσιμη στο πολίτη, δεν δύναται να μην προσφέρει στον δημότη σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης δεν διαθέτει ηλεκτρονική εφαρμογή , στην οποία ο δημότης θα μπορεί να καταχωρήσει και να παρακολουθήσει το αίτημα του για τις υπηρεσίες καθαριότητας, πρασίνου, τεχνικές υπηρεσίες, κ.λπ.
Η υλοποίηση μια σύγχρονης ηλεκτρονικής εφαρμογής εξυπηρέτησης των πολιτών, αναβαθμίζει αυτόματα την ποιότητα και την ταχύτητα αυτής. Ενώ η διαδικασία γίνεται άμεση, αποτελεσματική και διαφανής. Δήμος και Δημότης γίνονται συνεργάτες για την δημιουργία μια καλύτερης, καθαρότερης και ασφαλέστερης πόλης.
Ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης όχι μόνο δεν διαθέτει μια αξιόπιστη εφαρμογή ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, αλλά και το εσωτερικό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων δεν λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε. Αποτέλεσμα πολλά αιτήματα να παραμένουν σε μία λίστα, η οποία συνεχώς μεγαλώνει. Η αδυναμία της αντικειμενικής και άμεσης αξιολόγησης των αιτημάτων των πολιτών, οδηγεί την πόλη μας να λειτουργεί με όρους τους παρελθόντος και να κρατάει δέσμιους τους δημότες σε πελατειακές λογικές. Η λογική της σημερινής διοίκησης δε τιμάει το επίπεδο και την ποιότητα των κατοίκων του Δήμου μας και συντηρεί πρακτικές που οδήγησαν την χώρα μας στη κρίση».