1ε. Για το έτος 2011 ουδεμία απόφαση ελήφθη για τη συγκεκριμένη επιχείρηση λούνα παρκ από τον καλλικρατικό δήμο Πεντέλης, παρά το γεγονός ότι ο δήμαρχος γνώριζε πολύ καλά την κατάληψη κοινόχρηστου χώρου 1.000 τ.μ. και την άνευ αδείας – παράνομη λειτουργία του λούνα παρκ.
Με την υπ’ αριθμόν 96/2011 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Πεντέλης, με θέμα «Καθορισμός τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων του Δήμου Πεντέλης για το έτος 2011», καθορίζονται μόνον θέσεις για στάσιμους μικροπωλητές, καντίνες και ορίζεται το αντίστοιχο τέλος στο ποσό των 50 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο ετησίως.
Σε ουδένα σημείο της προαναφερόμενης απόφασης δεν προβλέπεται θέση στάσιμου εμπορίου για ψυχαγωγικά παιχνίδια λούνα παρκ.
Αν δε ήθελε θεωρηθεί ως θέση στάσιμου εμπορίου για ψυχαγωγικά παιχνίδια λούνα παρκ η θέση για τους στάσιμους μικροπωλητές και καντίνες, τότε λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι το αντίστοιχο τέλος ανέρχεται στο ποσό των 50 ευρώ ετησίως, η επιχείρηση του λούνα παρκ όφειλε να καταβάλει στο ταμείο του Δήμου Πεντέλης το ποσό των 50.000 ευρώ ετησίως. Σας γνωρίζουμε ότι ο επιχειρηματίας κατέβαλε στο ταμείο του Δήμου Πεντέλης το ποσό των 8.100 ευρώ παράνομα, χωρίς ουδεμία απόφαση δημοτικού συμβουλίου και χωρίς να προσκομίσει ουδεμία άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας.
Κατά συνέπεια ο Δήμος Πεντέλης απώλεσε το ποσό των 41.900 ευρώ!
1στ. Για το έτος 2012 ουδεμία απόφαση ελήφθη για τη συγκεκριμένη επιχείρηση λούνα παρκ από τον καλλικρατικό δήμο Πεντέλης.
Με την υπ’ αριθμόν 333/2011 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Πεντέλης, με θέμα «Καθορισμός τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων του Δήμου Πεντέλης για το έτος 2012», καθορίζονται μόνον θέσεις για στάσιμους μικροπωλητές, καντίνες και ορίζεται το αντίστοιχο τέλος στο ποσό των 50 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο ετησίως.
Σε ουδένα σημείο της προαναφερόμενης απόφασης δεν προβλέπεται θέση στάσιμου εμπορίου για ψυχαγωγικά παιχνίδια λούνα παρκ.
Αν δε ήθελε θεωρηθεί ως θέση στάσιμου εμπορίου για ψυχαγωγικά παιχνίδια λούνα παρκ η θέση για τους στάσιμους μικροπωλητές και καντίνες, τότε λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι το αντίστοιχο τέλος ανέρχεται στο ποσό των 50 ευρώ ετησίως, η επιχείρηση του λούνα παρκ όφειλε να καταβάλει στο ταμείο του Δήμου Πεντέλης το ποσό των 50.000 ευρώ ετησίως. Σας γνωρίζουμε ότι ο επιχειρηματίας ουδέν ποσό κατέβαλε στο ταμείο του Δήμου Πεντέλης, σύμφωνα με το υπ’ αριθμόπρωτ. 26506/19-12-2012 απαντητικό έγγραφο του αντιδημάρχου Οικονομικών.
Κατά συνέπεια ο Δήμος Πεντέλης απώλεσε το ποσό των 50.000 ευρώ!
Είναι προφανές ότι μετά την συγχώνευση των τριών Δήμων οι υπηρεσίες του καλλικρατικού Δήμου και δη της δημοτικής κοινότητας Μελισσίων, οι οποίες ήταν οργανωμένες και πιστοποιημένες με ISO αντελήφθησαν την έλλειψη άδειας εγκατάστασης και λειτουργίας της επιχείρησης του λούνα παρκ και για το λόγο αυτό δεν μπόρεσαν να εισπράξουν οποιοδήποτε ποσό. Όπως επίσης αντελήφθησαν την έλλειψη μίσθωσης του χώρου των 1.000 τ.μ. που καταλαμβάνει η επιχείρηση του λούνα παρκ και για το λόγο αυτό δεν μπόρεσαν να εισπράξουν οποιοδήποτε ποσό.
Δηλαδή ο καλλικρατικός δήμος Πεντέλης απώλεσε τα έτη 2011 και 2012 το συνολικό ποσό των 91.900 ευρώ εξ’ αιτίας της παράνομης και υπαίτιας και εκ δόλου συμπεριφοράς του δημάρχου Πεντέλης.
Ε.- ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
Δυστυχώς εκτός των ανωτέρω για την επιχείρηση του λούνα παρκ, όπως πληροφορηθήκαμε από τη Δ.Ε.Η., σύμφωνα με το ηλεκτρονικό αρχείο ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων διαπιστώθηκε ότι ο Αριθμός Παροχής (ΑΠ) 13016699, με όνομα καταναλωτή Σταυρόπουλος Φώτιος επί της πλατείας Αγ. Τριάδας στη δημοτική κοινότητα Πεντέλης, δεν χρεώνεται με δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού.
Δηλαδή, ο δήμαρχος Πεντέλης δεν χρέωσε το ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο των 1.000 τ.μ. όπου είναι εγκατεστημένη η επιχείρηση του λούνα παρκ, με ΑΠ 13016699, με τα αναλογούντα τέλη καθαριότητας και φωτισμού από το έτος 2000 και εφεξής μέχρι και σήμερα.
Όπως μας πληροφόρησαν επίσης από τη Δ.Ε.Η., κατόπιν σχετικής αλληλογραφίας της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Πεντέλης με τη Δ.Ε.Η. το έτος 2012, διαπιστώθηκε ότι τα ποσά που αναλογούν μόνον για την επιφάνεια των 150 τ.μ. της επιχείρησης του λούνα παρκ, όπως ψευδώς δηλώνεται ότι καταλαμβάνει, για την τελευταία τουλάχιστον πενταετία ανέρχονται σε 5.244 ευρώ και το αναλογούν πρόστιμο επ’ αυτών (60%) σε 3.146,40 ευρώ και συνολικά στο ποσό των 8.390,40 ευρώ. Αντίστοιχα για το έτος 2012 στο ποσό των 1.042,50 ευρώ και συνολικά στο ποσό των 9.382,50 ευρώ.
Δε γνωρίζουμε, εάν τα ανωτέρω ποσά καταβλήθηκαν από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης κ.Σταυρόπουλο στο ταμείο του Δήμου Πεντέλης.
Σε κάθε δε περίπτωση, δε γνωρίζουμε το ακριβές χρηματικό ποσό που απώλεσε ο τέως Δήμος Πεντέλης για το χρονικό διάστημα από το έτος 2000 έως και το έτος 2007, η απαίτηση του οποίου ποσού και έχει παραγραφεί και δε δύναται ο Δήμος Πεντέλης να το αναζητήσει από τον επιχειρηματία, κ. Σταυρόπουλο.
ΣΤ.- ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
1α.Ουδεμία απόφαση έχει ληφθεί από το δημοτικό συμβούλιο, τα έτη 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – 2011 και 2012 για την άσκηση υπαίθριας στάσιμης εμπορικής δραστηριότητας, όπως αυτή προβλέπεται από την παρ. 5 του άρθρου 1 ν. 3377/2005.
Δεν προκύπτει ότι ο ενδιαφερόμενος υπέβαλε τα εκ του Π.Δ. 254/2005 και της Κ -164/17-01-2011 υπουργικής απόφασης δικαιολογητικά προκειμένου να του χορηγηθεί καταρχήν άδεια θέσης στάσιμου εμπορίου. Το μοναδικό που προκύπτει ότι έχει καταθέσει ο επιχειρηματίας είναι μία αίτηση προς το δήμο Πεντέλης.
1β.Ουδεμία απόφαση έχει ληφθεί από το δημοτικό συμβούλιο, τα έτη 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – 2011 και 2012 για άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας ψυχαγωγικών παιχνιδιών λούνα παρκ, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Ουδεμία απόφαση έχει ληφθεί από το δημοτικό συμβούλιο κατά τα προηγούμενα έτη, ήτοι από 2000 έως 2006 για άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας ψυχαγωγικών παιχνιδιών λούνα παρκ, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΘΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 2007 ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ.
Δηλαδή δεν έχει εκδοθεί ουδέποτε μέχρι και σήμερα άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας ψυχαγωγικών παιχνιδιών λούνα παρκ, που να πληρεί τις προϋποθέσεις που θέτει η κείμενη νομοθεσία και εξ’αυτού του λόγου η συγκεκριμένη επιχείρηση λειτουργεί άνευ αδείας παράνομα θέτοντας σε κίνδυνο καθημερινά τη ζωή εκατοντάδων παιδιών.
Αξίζει δε να σημειώσουμε ότι, επειδή η επιχείρηση λειτουργεί ακριβώς δίπλα στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας, χωρίς να υφίσταται ουδεμία απόσταση μεταξύ τους και κατά συνέπεια χωρίς να πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 6β) του άρθρου 1 του ν. 3377/2005, σύμφωνα με την οποία η απόσταση των επιχειρήσεων του υπαίθριου στάσιμου εμπορίου δεν επιτρέπεται να είναι μικρότερη των εκατόν πενήντα μέτρων (150 τ.μ.), είναι αδύνατον να εκδοθεί η ως άνω άδεια.
Περαιτέρω και ανεξαρτήτως των ανωτέρω, εξ’ όσων γνωρίζουμε, επειδή η εκκλησία της Αγ. Τριάδος έχει χαρακτηρισθεί μνημείο του 15ου – 16 αιώνα, για τη λειτουργία οιασδήποτε επιχείρησης απαιτείται έγκριση της αρμόδιας Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.
1γ. Ο μισθωμένος χώρος και στις τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου Πεντέλης (2007-2008-2009) αναφέρεται ως 150 και όχι 1.000 τετραγωνικά μέτρα που είναι στην πραγματικότητα. Ανάλογο προφανώς των 150 τετραγωνικών μέτρων είναι και το ποσό του μηνιαίου μισθώματος, το οποίο σύμφωνα με τις ως άνω αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου ανέρχεται σε 675 ευρώ μηνιαίως για το έτος 2008, 675 ευρώ μηνιαίως για το έτος 2009 και 675 ευρώ μηνιαίως για το έτος 2010.
Για το έτος 2011 δε ελήφθη απόφαση δημοτικού συμβουλίου και κατά συνέπεια δε γνωρίζουμε βάσει ποίας απόφασης κατέβαλε ο επιχειρηματίας, το ποσό των 8.100 ευρώ και για ποιο αιτία ;
Ως μίσθωμα των 150 τετραγωνικών μέτρων που δήθεν καταλαμβάνει ή για τέλος κοινόχρηστου χώρου για θέση στάσιμου εμπορίου;
Για το έτος 2012 και σύμφωνα με την υπ’ αριθμόπρωτ. 26506/19-12-2012 απάντηση του αντιδημάρχου οικονομικών του δήμου Πεντέλης «δεν έχει εισπραχθεί τέλος κατάληψης κοινοχρήστου χώρου καθ’ ότι η διαδικασία αδειοδότησης δεν έχει ολοκληρωθεί». Με ποιο τρόπο εισέπραττε άραγε ο δήμαρχος τα προηγούμενα έτη;
Δε γνωρίζουμε δε, εάν έχουν εισπραχθεί από τον τέως δήμο Πεντέλης για τα έτη 2000 έως και 2010, έστω και αυτά τα ελάχιστα ποσά που χρέωνε ο Δήμος ως μίσθωμα των 150 τ.μ., ενώ η επιχείρηση του λούνα παρκ καταλάμβανε και τότε επιφάνεια 1.000 τ.μ.
Παρακαλούμε όπως το ελέγξετε διά χορηγήσεως αντίστοιχων παραστατικών και μας ενημερώσετε.
Δε γνωρίζουμε, εάν στο οικόπεδο συνολικού εμβαδού τουλάχιστον 1.000 τετραγωνικών μέτρων στο οποίο είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί το λούνα παρκ, υπάρχει τελεσίδικο δικαίωμα ιδιοκτησίας του Δήμου Πεντέλης. Σε κάθε περίπτωση όμως και εφόσον το δημοτικό συμβούλιο Πεντέλης ελάμβανε αποφάσεις μίσθωσης για τον χώρο αυτό, όφειλε ο δήμαρχος να μισθώνει το σύνολο της έκτασης της ιδιοκτησίας του Δήμου, δηλαδή τουλάχιστον 1.000 τετραγωνικά μέτρα, ή να εισπράττει το αντίστοιχο τέλος κοινοχρήστου χώρου, αφού αυτή η έκταση καταλαμβάνεται εξ’ ολοκλήρου από την εγκατάσταση και λειτουργία του λούνα παρκ ιδιοκτησίας κ. Σταυρόπουλου
1δ. Για την επιφάνεια που, κατά τα λεγόμενα του δημάρχου τουλάχιστον, αποτελεί ιδιοκτησία της δημοτικής κοινότητας Πεντέλης, και στην οποία είναι εγκατεστημένη η επιχείρηση του λούνα παρκ, δεν έχει συναφθεί από το έτος 2000 μέχρι και σήμερα νόμιμη μισθωτική σύμβαση μεταξύ του Δήμου Πεντέλης και του επιχειρηματία κ. Σταυρόπουλου Φωτίου, δεδομένου ότι δεν έχουν τηρηθεί οι διατάξεις περί δημοπρασιών που διέπουν τις μισθώσεις των Ο.Τ.Α.
1ε. Υπήρξε απώλεια εσόδων του τέως δήμου Πεντέλης για το χρονικό διάστημα από το έτος 2000 έως και το έτος 2006 λόγω μη χρέωσης δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού στο ηλεκτροδοτούμενο ακίνητο με ΑΠ 13016699. Δε γνωρίζουμε το ακριβές ποσό.
Δε γνωρίζουμε επίσης, εάν κατόπιν της αλληλογραφίας μεταξύ της ΔΕΗ και της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Πεντέλης καταβλήθηκε το συνολικό ποσό των 9.382, 50 ευρώ, στο οποίο είναι υπόχρεος ο επιχειρηματίας.