Ευχαριστούμε όλα τα δημοτικά σχολεία που ανταποκρίθηκαν στην προσπάθεια αυτή τους συνοδούς τους, τα παιδιά του εφηβικού τμήματος για τη βοήθεια στη διοργάνωση, τους προπονητές του ομίλου Γιάννη Θεοδωρίδη, Παναγιώτη Αντωνόπουλο και Δημήτρη Νίκα που βοήθησαν στη γραμματειακή υποστήριξη και τη διαιτησία του τουρνουά.
Χορηγοί των αγώνων ήταν ο ΜΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ο ΣΕΚΛΕΡΕΝΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ & ο ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Από πλευράς δημοτικής αρχής να ευχαριστήσουμε τον πρώτο δημότη της πόλης τον ΔΗΜΑΡΧΟ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΑΨΑΛΗ – ΣΤΕΡΓΙΟΥ, τον πρόεδρο του Νομικού Προσώπου Αθλητισμού – Πολιτισμού κ. Νικόλαο Τόλιο και την πρόεδρο του Νομικού Προσώπου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Άντα Χάνου-Μπούσουλα.
Στους αγώνες έδωσαν το παρών ο αντιδήμαρχος Πεντέλης κ. Ελευθέριος Κοντουλάκος και οι δημοτικοί σύμβουλοι Αντώνιος Καβουρίδης, Βασίλειος Κωστόπουλος.
Στόχος του τουρνουά ήταν η γνωριμία των μαθητών του Δήμου μας με το ποδοσφαιρικό τμήμα του Αθλητικού Ομίλου και η συμμετοχή τους στον αθλητισμό.
Μετά το τέλος των αγώνων ο δήμαρχος της πόλης βράβευσε για την προσφορά του στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο τον κ. Κώστα Τσάνα Προπονητή της Εθνικής Νέων (U19).
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ψυχή του Ομίλου τον Πρόεδρο Αναστάσιο Τσιμπρικίδη.
Μετά τιμής, για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γραματέας
Αναστάσιος Τσιμπρικίδης Άντα Χάνου-Μπούσουλα








































































































