Το ΚΕΠ Βριλησσίων στην οδό Σισμανογλείου έχει επιλεγεί ως ένα από τα 38 συνολικά ΚΕΠ όλης της χώρας που πρόκειται να εξυπηρετούν με τηλεδιάσκεψη και χωρίς φυσική παρουσία τους δημότες.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της απλοποίησης των διαδικασιών για την παροχή διοικητικών υπηρεσιών και τη διεκπεραίωση των υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων και τον περιορισμό του συνωστισμού στα ΚΕΠ, δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr», η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει στους πολίτες και τους νομίμους εκπροσώπους των νομικών προσώπων τη δυνατότητα εξυπηρέτησή τους, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νόμιμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του. Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης της παρ. 1 του άρθρου 6.
Για την παροχή της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης, ο αιτών θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς/διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π.
Ήδη δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η απόφαση Αριθμ. 20530 ΕΞ 2020/21.7.2020 «Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) με τηλεδιάσκεψη».
Διαβάστε: Περιφέρεια: Τεράστια μείωση χρόνου εξυπηρέτησης στα ΚΕΠ με το ψηφιακό σύστημα
Για «δέκα ραντεβού την ημέρα» κάνει λόγο η προϊσταμένη του ΚΕΠ Βριλησσίων
«Έχουν γίνει κάποιες τηλεδιασκέψεις για να ενημερωθούμε σχετικά αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία καθώς και τις αναλυτικές λεπτομέρειες. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι οι πολίτες θα πρέπει να στείλουν ένα e–mail με το αίτημά τους από την προηγούμενη ημέρα, ζητώντας να εξυπηρετηθούν από οποιοδήποτε ΚΕΠ μιας και δεν θα απαιτείται φυσική παρουσία. Θα μπορούμε να έχουμε μέχρι και 10 ραντεβού την ημέρα». Αυτά δήλωσε στην ΑΜΑΡΥΣΙΑ η προϊσταμένη του ΚΕΠ στην οδό Σισμανογλείου, Ευαγγελία Κατσαροπούλου.
Οι Δήμοι που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
1) Δήμος Αχαρνών
2) Δήμος Δάφνης – Υμηττού
3) Δήμος Διονύσου
4) Δήμος Ελληνικού
5) Δήμος Ζωγράφου
6) Δήμος Ιλίου
7) Δήμος Καβάλας
8) Δήμος Κιλκίς
9) Δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης
10) Δήμος Πυλαίας – Χορτιάτη
11) Δήμος Νεάπολης – Συκεών
12) Δήμος Κορυδαλλού
13) Δήμος Ναυπλιέων
14) Δήμος Νέας Σμύρνης
15) Δήμος Χαλκιδαίων
16) Δήμος Χίου
17) Δήμος Ωρωπού
18) Δήμος Βάρης- Βούλας – Βουλιαγμένης
19) Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας
20) Δήμος Τρικκαίων
21) Δήμος Ζακύνθου
22) Δήμος Βριλησσίων
23) Δήμος Αγίων Αναργύρων
24) Δήμος Άρτας
25) Δήμος Ηρακλείου Κρήτης
26) Δήμος Αργιθέας
27) Δήμος Χανίων
28) Δήμος Δράμας
29) Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου
30) Δήμος Παλαιού Φαλήρου
31) Δήμος Φιλοθέης – Ψυχικού
32) Δήμος Κηφισιάς
33) Δήμος Αργοστολίου
34) Δήμος Ξυλοκάστρου
35) Δήμος Ρόδου
36) Δήμος Ευρώτα
37) Δήμος Καλλιθέας
38) Δήμος Μεγίστης.