Άλλο ένα ΚΕΠ, το τέταρτο κατά σειρά, έχει τεθεί στη διάθεση των κατοίκων του Χαλανδρίου, από τα μέσα Νοεμβρίου, όπως ενημέρωσε ο Δήμος. Το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών βρίσκεται στο Πάτημα, στην οδό Ηρακλείτου 141 και λειτουργεί από τις 07:30 έως τις 15:30. Οι ενδιαφερόμενοι-ες μπορούν να επικοινωνούν με την καινούργια υπηρεσία στα τηλέφωνα: 210 6847357, 210 6838964 (προϊστάμενος), στο e-mail: d.halandrioupc@kep.gov.gr.
Πως γίνεται η εξυπηρέτηση κοινού
► Χωρίς ραντεβού: Ισχύει για το σύνολο των διαδικασιών που διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ, τηρουμένων των κατά περίπτωση ισχυόντων μέτρων προστασίας.
► Με προσυνεννόηση: Διατηρείται η δυνατότητα εξυπηρέτησης του κοινού με ραντεβού, είτε με τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά μέσω της διεπαφής πολίτη (rantevou.kep.gov.gr)
Στο Δήμο Χαλανδρίου λειτουργούν επίσης:
Κεντρικό ΚΕΠ (Γυφτοπούλου 2 & Γκίνη)
Δευτέρα έως Παρασκευή – 8:00 έως 19:30
Σάββατο – 8:00 έως 13:30
Τηλ.: 2132024600-4
Τηλ.: προϊσταμένων: 213 20 24 606/617
e-mail: d.halandriou@kep.gov.gr
ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου (Ιθώμης 34)
Δευτέρα έως Παρασκευή – 07:30 έως 15:30
Τηλ.: 213 214 9 502-4
Τηλ. προϊσταμένης: 213 214 9 501
e-mail: d.halandrioupb@kep.gov.gr
ΚΕΠ Μετρό (Σταθμός Χαλανδρίου)
Δευτέρα έως Παρασκευή – 07:30 έως 15:30
Τηλ.: 213 214 9 601-2-4-5
Τηλ. προϊσταμένου: 213 214 9 603
e-mail: d.halandriou-a@kep.gov.gr
Δείτε επίσης: Μπήκαν οι «ρίζες» για ένα πράσινο πάρκο στον Συνοικισμό (Εικόνες)