Σε ένα βήμα ψηφιακού εκσυγχρονισμού προχωρά ο Δήμος Χαλανδρίου, θέτοντας σε λειτουργία τη δυνατότητα ηλεκτρονικής έκδοσης βεβαιώσεων και πιστοποιητικών που εκδίδει για τους δημότες του.
Η υπηρεσία επιτρέπει την πλήρη εξ αποστάσεως κάλυψη των πολιτών, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας στο Δημαρχείο ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Το νέο σύστημα, που αναμένεται να μειώσει γραφειοκρατία και ταλαιπωρία, δημιουργήθηκε με ιδίους πόρους του Δήμου.
Η διαδικασία
Κάθε δημότης μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτησή του, παραλαμβάνοντας το πιστοποιητικό ή τη βεβαίωση, που επιθυμεί, σε ψηφιακή μορφή.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, χωρίς περιορισμούς ωραρίου.
Για την πρόσβαση στην υπηρεσία αξιοποιούνται οι προσωπικοί κωδικοί TAXISnet που διαθέτει κάθε πολίτης. Αυτοί χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την ασφαλή ταυτοποίηση του χρήστη και την είσοδο στο σύστημα, χωρίς να απαιτείται καμία επιπλέον εγγραφή, δημιουργία νέου λογαριασμού ή ενεργοποίηση πρόσθετων υπηρεσιών.
Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται εύκολα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου Χαλανδρίου, www.chalandri.gr, με ένα κλικ στον σχετικό σύνδεσμο που βρίσκεται στην αρχική σελίδα. Από εκεί, οι δημότες καθοδηγούνται βήμα-βήμα έως την ολοκλήρωση της αίτησης και την ηλεκτρονική παραλαβή του εγγράφου.
Τα μηνύματα
«Η νέα ψηφιακή υπηρεσία εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο του Δήμου Χαλανδρίου για τον εκσυγχρονισμό της διοίκησης και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες» δήλωσε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Στόχος», είπε, «είναι μια δημόσια διοίκηση πιο σύγχρονη, αποτελεσματική και φιλική προς τον δημότη, που αξιοποιεί την τεχνολογία για να απλοποιεί την καθημερινότητα και να εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο για όλους» Οι ίδιος εξέφρασε «ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εργαζομένους και την προϊσταμένη του Τμήματος Πληροφορικής του Δήμου για τις γνώσεις και την αποτελεσματικότητα τους».
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Νέων Τεχνολογιών και Αθλητισμού, Αλέξης Μαυραγάνης σημείωσε ότι «η μετατροπή των υπηρεσιών του Δήμου σε ένα σύγχρονο εργαλείο που θα διευκολύνει τους πολίτες, αποτελεί προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής». «Είναι ανάγκη σήμερα», πρόσθεσε, «κάθε δημότης, από το σπίτι ή τη δουλειά του, ακόμα κι από τη βόλτα του, να εξυπηρετείται άμεσα και με διαφάνεια». «Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου δεν είναι πια το μέλλον, είναι η καθημερινότητα που χτίζουμε στον Δήμο Χαλανδρίου», κατέληξε.








































































































