Από τη στήλη ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ – Γράφει ο Άγγελος Πολύδωρος
Αν υπάρχει ένα σήριαλ feeling good στις πλατφόρμες, που σε χαλαρώνει όταν το βλέπεις, δεν σε προβληματίζει και σου φτιάχνει τη διάθεση, αυτό είναι το «Η Έμιλι στο Παρίσι», του οποίου η 3η σεζόν ξεκίνησε πριν τα Χριστούγεννα.
Ένα σήριαλ, στο οποίο το Makeup Department και το Costume Designing πρέπει να απασχολούν πολύ κόσμο, ενώ ο Location Manager θα πρέπει να είναι ο ευτυχέστερος όλων, αφού πρέπει να κυκλοφορεί συνεχώς στο Παρίσι και να βρίσκει πλατείες και πεζόδρομους με φωτογένεια αντίστοιχη με το νεανικό cast, δεδομένου ότι όλες οι τοποθεσίες της Πόλης του Φωτός, όπως και τα πρόσωπα, λες και είναι βγαλμένα από cart-postal. Τίποτα δεν σε ενοχλεί από αυτή την Life & Style σειρά του Netflix.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, γιατί κάποιοι «σοβαροί» αρθρογράφοι αφιερώνουν χρόνο και χώρο για να στηλιτεύσουν αυτό «το εθιστικό υπο-προϊόν»; Σήριαλ στο οποίο η Έμιλι έχει ένα φοβερό δίλημμα. Πού θα παραμείνει πιστή; Στη δουλειά; Ή στην ερωτική ζωή της; Με αυτή την αγωνία πορεύεται το φιλοθεάμον κοινό…
Έχω μια απορία: γιατί δεν ενοχλεί τους αρθρογράφους η συνομήλικη της Έμιλι, η Μυρτάλη στη «Γη της Ελιάς», που έχει μεγάλη επιχείρηση στην Αρεόπολη, με προσωπικό δύο ατόμων, με την οποία παράγει και προμηθεύει με καλλυντικά όλη την Ελλάδα και ετοιμάζει εξαγωγές, χωρίς αύξηση προσωπικού, ενώ ταυτόχρονα κατέχει το 51% μεγάλης ελαιοπαραγωγικής μονάδας, ποσοστό που απέκτησε παίρνοντας ως δώρο το 5% από τη θεία της και απέτυχε να πάρει το 100% με μαύρο χρήμα δανεισμένο από τον μαφιόζο της Μάνης, ενώ παράλληλα τα χάλασε με το καλό παιδί Χρήστο και εκμεταλλεύεται τον ψυχικά διαταραγμένο Αλέξη (έναν ασύλληπτο δολοφόνο), που τον καλεί να την ικανοποιεί σεξουαλικά όποτε εκείνη θέλει;
Η ώρα περνά πιο ευχάριστα, λοιπόν, με την Έμιλι και τα trendy ρούχα της και τα άψογα ντυμένα φιλικά της -και ανταγωνιστικά- πρόσωπα στο όμορφα κινηματογραφημένο και άδειο από κόσμο Παρίσι, που το βλέπεις και θέλεις να το επισκεφθείς. Όχι βέβαια για να ζήσεις την πανάκριβη ζωή της -αφού είναι υψηλόμισθη influencer σε μεγάλο οίκο μόδας- αλλά για να μπορείς να πεις ότι επισκέφθηκες τα σημεία που εκείνη και τα φιλικά της πρόσωπα πίνουν τον καφέ τους.
Κακώς, κατά την ταπεινή μου γνώμη, οι «σοβαροί» Έλληνες και ξένοι αναλυτές κατακρίνουν τη σειρά της Έμιλι στο Παρίσι και αφήνουν στο απυρόβλητο τη Μυρτάλη στη Γη της Ελιάς, του εύκολου κέρδους, της μαφίας, της μανιάτικης εκδικητικότητας και της ίντριγκας, που δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει…