Την 29η Μαΐου 2008, μπήκε ταφόπλακα στη μνήμη της Βασιλεύουσας
Βλέποντας φίλοι αναγνώστες την επί σειρά ετών ραγιάδικη συμπεριφορά των ηγητόρων της Ελλάδας έναντι της Τουρκίας, περίμενα να δω αν συμφώνησαν οι πολέμαρχοι Ελλάδας και Τουρκίας στους όρους των μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης – έτσι λένε τώρα το πήδημα. Και ω του θαύματος, άρχισαν να φεύγουν απ' τa πάσης φύσεως ενημερωτικά μέσα ιστορικές ημερομηνίες που σημάδεψαν για αιώνες την πορεία των λαών της Ευρώπης, αρχής γενομένης απ' την αποφράδα ημέρα της 29ης Μαΐου 1453.
Εάλω η Πόλις
Μ' αυτήν την κραυγή έπεσε η βασιλίδα των πόλεων και μαζί της η Βυζαντινή αυτοκρατορία, που επί 1100 χρόνια άντεξε στις διάφορες πιέσεις σταυροφόρων και βαρβάρων και προήγαγε τον πολιτισμό της ∆ύσεως.
Όμως η εσωτερική σήψη και οι ατέλειωτες συγκρούσεις των συμφεροντολόγων που ροκάνιζαν τα θεμέλια της μακροβιότερης αυτοκρατορίας του κόσμου, την σώριασαν σε ερείπια και βύθισαν στο σκοτάδι του Μεσαίωνα την ∆ύση. Σήμερα, απ' την μεριά μας, σαν καλά παιδιά υποκύψαμε και το βουλώσαμε. Η ομερτά απαγόρευσε και την παραμικρή αναφορά στην αποφράδα ημέρα για τον ελληνισμό σε όλα τα ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε. Το παράδειγμά τους ακολούθησε κι ο Τύπος. Κι έπεσε μούγκα στην στρούγκα που λέμε. Όμως ένα φύλλο καθημερινό αθλητικό, ο Φίλαθλος, αναφέρθηκε στην 29η Μαΐου ανήμερα της επετείου και μέχρι και την 2α Ιουνίου συνεχώς αναφέρεται στην πτώση του Βυζαντίου και στα αίτια που την προκάλεσαν.
Όπως γράφει ο κ. Ηλίας Μπαζίνας στο Φίλαθλο, τεράστια σφάλματα και προδοσίες μας, στοίχισαν την αυτοκρατορία. Ορισμένες μνήμες μεταφέρονται με το γονίδιό μας. Όπως ζει μέσα μας η μάνα μας, οι προγονοί μας και όλη η ιστορική διαδρομή μας, έτσι μέσα μας ζει και ο καημός της Πόλης. ∆εν γίνεται να τον ξεγράψουμε. Συνεχώς ματώνει η μνήμη μας.
Φίλοι αναγνώστες, ακόμα και σήμερα δεν έχουν προηγούμενο τα μαρτύρια του Πατριάρχη μας και η ιερόσυλη συμπεριφορά στους ναούς και στα μνημεία της βασιλεύουσας που «επιδαψιλεύουν» οι βιαστές μας Τούρκοι. Και που δεν σταμάτησαν ούτε στιγμή να απαιτούν αυτά, που με την θυσία της ζωής τους οι πατεράδες μας ελευθέρωσαν απ' τους Οθωμανούς. Σοφίζονται τα πάντα για να μας προσβάλλουν και το κάνουν απροκάλυπτα. Μπαίνουν στην Ελλάδα σαν προσκεκλημένοι της κυβέρνησής μας και παίρνουν δρόμο και αλωνίζουν στις περιοχές της Θράκης προκαλώντας με την συμπεριφορά τους την αξιοπρέπειά μας ξεσηκώνοντας τις Μουσουλμανικές μειονότητες -τις οποίες βεβαίως εμείς τις κρατήσαμε καταργώντας από μόνοι μας το δικαίωμα της αμοιβαιότητας- αυτή ήταν η συμπεριφορά του Μπαμπατζάν. Ακόμα, πρόσφατα στον κ. Γράψα επεφύλαξαν απαξιωτική υποδοχή με την αντικατάσταση του εμβατηρίου της επιθεώρησης του τιμητικού αγήματος με συρτάκια. Και ο ΑΓΕΣ το δέχθηκε όπως το δέχθηκε και το ΥΠΕΞ μας με βουλωμένο στόμα! Και το θράσος τους έφθασε μέχρι να ζητήσουν απ' το ΥΠΕΞ μας την ώρα της επίσκεψης του Γράψα να αποκηρύξει και να καταργήσει η Ελλάδα «την ημέρα της γενοκτονίας του Ποντιακού ελληνισμού», διότι η χώρα μας με τους εορτασμούς αυτούς «παραποιεί την ιστορική αντίληψη». Αυτά τα γράφω γιατί κανένας παπαγάλος δεν τα μαρτύρησε από κανένα κανάλι. Ευτυχώς που υπάρχει ακόμα ο Τύπος. Ο θαυμάσιος αυτός συντάκτης του Φίλαθλου, ο κ. Ηλίας Μπαζίνας, γράφει ότι συνεχώς μας φταίνε όλοι οι άλλοι και όχι οι ίντριγκες οι προδοσίες και οι παραλυσίες μας. Τους λεχρίτες της ∆' Σταυροφορίας εμείς τους φέραμε, γράφει ο κ. Μπαζίνας. Και όπως τότε κάποιοι που έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου εθεωρούντο υπερβολικοί, έτσι και σήμερα όσοι βλέπουν τη σήψη να καταλύει τα πάντα και διαμαρτύρονται θεωρούνται υπερβολικοί. Αυτό διαπιστώνω καθημερινά φίλοι αναγνώστες.
Και όμως τότε είχαν δίκιο διότι χάθηκε η αυτοκρατορία έπειτα από μια παρακμή 46 χρόνων. Και ο κ. Μπαζίνας καταλήγει με της εξής αλήθεια: Ότι την Πόλη την πήρε ο Μεχμέτ ο Β'. Την αυτοκρατορία την χάσαμε εμείς.
Μέτρησα φίλοι αναγνώστες τα χρόνια της δικής μας προϊούσης παρακμής και βλέπω να έχουν πιάσει τα 34 χρονάκια και πάνε λέγοντας.
Η βρωμιά στη ζωή μας έχει επηρεάσει και το μεδούλι μας. Από τη μια μεριά κυνηγάμε την ηλεκτρονική παιδεραστία κι απ' την άλλη οι ομάδες διαλύσεως της νεολαίας μας, που δυστυχώς έχουν βήμα σε κομματικούς μηχανισμούς, διαλύουν πλην της παιδείας και την οικογένεια. Υιοθετούν γάμους μεταξύ ομοφύλων δίνοντας λαμπρό παράδειγμα στους νέους, προσπαθώντας να καταλύσουν αυτήν καθ' αυτήν την διάκριση της λειτουργίας των ειδών της δημιουργίας. ∆εν γνωρίζουμε μέχρι πότε θα ανεχόμαστε σ' αυτήν την αθλιότητα. Όμως κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παραβλέπει το σύνταγμα και τις εντολές του όσο κι αν νομίζει ότι του εθνικού μας συντάγματος υπερισχύει το διεφθαρμένο κοινοτικό δίκαιο.
Είδες η ∆ΕΗ;
Παραλίγο να βρεθούμε στο σκοτάδι επειδή επί 22 μέρες το κράτος ήταν ανίκανο να αντιδράσει σε μια χούφτα ανθρώπους, οι οποίοι και βεβαίως έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται και να ζητάνε να δουλέψουν, προηγούμενοι στις προσλήψεις. Όμως κατ' ουδένα λόγο δεν έχουν δικαίωμα να καταστρέφουν εταιρείες, να κλείνουν επιχειρήσεις, να στερούν το οξυγόνο από αρρώστους και να διαλύουν γενικώς μια χώρα ολόκληρη. Αυτό το δικαίωμα δεν νομιμοποιείται κανένας να το απαιτεί. Καιρός να καταλάβει το διαλυμένο αυτό κράτος πως πρέπει να προστατεύει τους πολίτες, εφαρμόζοντας τους νόμους που το ίδιο θεσπίζει κατά καιρούς.
Αλ Μαρούσι νιους
Μια που η έννοια της λέξεως «αυτοβούλως» θεωρείται αποδεκτή ως τρόπος έκφρασης και πράξεων, δράττομαι της ευκαιρίας και κάνω κι εγώ χρήση της απόλυτης ελευθερίας που εκφράζει αυτή η λέξη για να χαρακτηρίσει την ομολογώ θαυμάσια εικόνα που αντίκρισα το βράδυ της 26ης Μαΐου στην εκδήλωση της Μέριμνας Γήρατος. Κι επειδή απ' όλα έχει και προσφέρει ένας μπαξές, αυτό το βράδυ διαπίστωσα την χορευτική δεινότητα του ζεύγους Πατούλη. Μου θύμισαν τα θαυμάσια ζευγάρια της παλιάς καλής εποχής της Αμερικής. Μου θύμισαν χορευτικό ζευγάρι σαν τον Φρεντ Αστέρ και την Τσίτζερ Ρότζερς στον συντονισμό και την πλαστικότητα των κινήσεών τους.
Φαίνεται φίλοι αναγνώστες πως οι γιατροί είναι πολύπλευρα ταλέντα. Αυτό αποκόμισα από μια Κυριακάτικη βραδυνή εκπομπή της ΝΕΤ, που είχε στηθεί ένα γλέντι προς τιμήν του συνεδρίου των καρδιολόγων και χειρουργών που ήταν στην Κω. Είδα επιστήμονες από όλες τις περιοχές της γης και άκουσα επιδόσεις βιρτουόζων σε φωνές και μουσικά όργανα. Ήταν μια ακουστική ευτυχία. Φωνές καταπληκτικές αλλά και άσσους στο πιάνο μπουζούκι και κιθάρα. Μετά έπεσαν και τα καλαματιανά και συμμετείχαν όλοι. Είδα γιαπωνέζους να χορεύουν καλαματιανό και βεβαίως το γλέντι άναψε. Είναι όντως ξεχωριστοί άνθρωποι όσοι ασχολούνται με τον άνθρωπο.
Τώρα θα πρέπει οι περίοικοι του Παναγόπουλου να καταλάβουν ότι κανένα ειδικό μέσο κατά της ιδιοκτησίας δεν πρόκειται να δικαιώσει απαιτήσεις δεσμεύσεώς της. Οι έχοντες αντίθετες θέσεις θα πρέπει να πληρώσουν το τίμημα και μετά να το διαμορφώσουν όπως θέλουν. Εδώ κτίστηκαν δασικές περιοχές όπως το Αμαλίειο για το οποίο θα διαβάσετε διάφορα που θα γράψω προσεχώς. Το μόνο που μπορούν να κάμουν οι περίοικοι είναι να βρουν μια χρυσή τομή σε συνεργασία με τον δήμαρχο για μια ομαλή συμβίωση με τους νέους ιδιοκτήτες που θα εξασφαλισθεί μέσα από ρητές συμφωνίες. Και μην ξεχνάμε ότι το κτήμα Παναγόπουλου δεν ήταν δασικός χώρος και η περιοχή είναι γενικής κατοικίας.
Τελειώνοντας ελπίζω κ. δήμαρχε να μην υποστεί και το Μαρούσι την ξεφτίλα της Τήλου με τις απαιτήσεις αυτών των ανοήτων οι οποίοι θέλουν να κάμουν νόμιμη τη διαστροφή τους. ∆ικαίωμα τους να πηδιούνται όπως κι από όπου θέλουν. ∆εν είναι δικαίωμά τους να υποχρεώνουν τους υπόλοιπους να δέχονται τον διασυρμό της οικογένειας. ∆ιότι γάμος σημαίνει οικογένεια, πατέρας – μάνα – παιδιά.
Και να σταματήσει η ΚΕ∆ΚΕ να είναι αμπέλι ξέφραγο και να επιτρέπει στα μέλη της να παρανομούν. Το να το παίζουν θιασώτες του αδελφάτου και της μαστούρας, αυτό μπορούν να το κάνουν επί προσωπικού επιπέδου. ∆εν έχουν κανένα δικαίωμα να μεταχειρίζονται τις υπηρεσίες του δημοσίου για να νομιμοποιούν τα βίτσια τους και τις παρανομίες τους.
Χαριτίνη Ρασιά – Καλαμπόκη