Ωστόσο και σε κάθε περίπτωση, προκύπτουν μερικά «απλά έως απλοϊκά» ερωτήματα:
• έχει νόημα όλη αυτή η περιπέτεια της οποίας το κόστος θα ανέλθει σε 1.000.000 ευρώ;
• μήπως τα σχετικά κονδύλια θα έπρεπε να κατευθύνονται σε έργα ουσίας, έργα, όντως, κοινωφελή;
• ως πότε πίσω απ’ την απάντηση «είναι λεφτά του ΕΣΠΑ ή άλλων ευρωπαϊκών προγραμμάτων (τα οποία, σημειωτέον, τα έχουμε πληρώσει στο πολλαπλάσιο)», θα νομιμοποιούνται παρόμοιες σπατάλες;
• μήπως είναι δυνατόν να αλλάξει ο κωδικός του έργου και τα κονδύλια να στραφούν σε πραγματικά ωφέλιμα έργα;
• ποιός, τελικά, αποφασίζει τόσο αβασάνιστα τον προγραμματισμό τέτοιων έργων, ο Δήμαρχος, το Δημοτικό Συμβούλιο ή η μη αιρετή αλλά υπεράνω κριτικής, «αποκλειστική κάτοχος του αλάθητου», Τεχνική Υπηρεσία;
Θα είμαστε ευτυχείς αν σε μεγάλες ανοιχτές συνελεύσεις δημοτών, είχαμε τις απαντήσεις -κι όχι μόνο στα παραπάνω- από τους αρμόδιους.
Συμπερασματικά, και πάντοτε κατά την άποψή μας, πρόκειται για ένα έργο πανάκριβο και παντελώς αχρείαστο, έργο σουρεάλ και φουτουριστικό, έργο που επιβάλλεται άμεσα να ακυρωθεί.
Και… μακριά από μας κάθε κολάσιμη πρόθεση, άγιες μέρες που έρχονται.
Απρίλιος 2016»
Λουκάς Χονδρός
* Ο Λουκάς Χονδρός είναι Πολιτικός Μηχανικός, ειδικότητας Υδραυλικών Έργων
Συμμετέχει συνεχώς και ενεργά στα δημοτικά πράγματα των Βριλησσίων (υπήρξε υποψήφιος Δήμαρχος και υποψήφιος σύμβουλος της πόλης) και ασχολείται και με τη συγγραφή. Βιβλία του έχουν συμπεριληφθεί σε σχολικές βιβλιοθήκες.
**Οι υπολογισμοί είναι προσεγγιστικοί και κατ’ εκτίμηση.