Από τη στήλη ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ | Γράφει ο Άγγελος Πολύδωρος
Εδώ είμαστε πάλι. Μια βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα και ο καιρός αρχίζει να γίνεται κρύος. Γράφω αυτές τις γραμμές και το δελτίο καιρού με προετοιμάζει για παγωνιά και «χιόνια στην Πάρνηθα». Άντε, να δούμε άσπρη μέρα (παλιό, αλλά μ’ αρέσει).
Τέλος πάντων. Μια βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα και μέσα στην κυριακάτικη εφημερίδα που αγόρασα προχθές, γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών έχει ενθέσει περιοδικό 60 σελίδων, στο οποίο διαφημίζει (κάντε κουράγιο, μετράω): 22 Smart Phones, 17 Tablets, 24 Αξεσουάρ για Smart Phones και Tablets, 10 Smart Gadgets, 15 Laptops, 2 Pc, 7 Αξεσουάρ για Pc, 8 Smart-TV, 8 Action Cameras, 8 ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και αμέτρητα στικάκια μνήμης και εξωτερικούς σκληρούς και βιντεοπαιχνίδια.
Και σκέφτομαι: Σε ποιους, άραγε απευθύνεται η διαφήμιση;
Διάβασα στην «Έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του 2016» της Κομισιόν, ότι καταγράφεται μεγάλο έλλειμμα στη χώρα μας ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών και η Ελλάδα κατατάσσεται 26η στο σύνολο των 28 κρατών-μελών της Ε.Ε. στον δείκτη ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας για το 2016!
Αναρωτιέμαι και πάλι: Σε ποιους απευθύνεται η διαφήμιση; Όχι βέβαια στους συνταξιούχους που θα πάρουν τα εφάπαξ ψίχουλα του πρόσφατου διαγγέλματος του πρωθυπουργού.
Εκτός κι αν η διαφήμιση τούς προετοιμάζει: «Τώρα που θα πάρετε το εφάπαξ βοήθημα, θυμηθείτε τα εγγόνια σας».
Και με τι νομίζετε ότι ισούται αυτό το εφάπαξ βοήθημα; Με μισό Smart Phone ή με μια καλή Action Camera.
Άκου Action Camera… Να βιντεοσκοπούν ποια δράση; Που κάθονται τρεις ώρες στην καφετερία με ένα frappé, συζητώντας για την ανύπαρκτη οικονομική πολιτική και για την υπαρκτή φορομπηχτική διάθεση της κυβέρνησης;