Έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών εγκαινιάζει ο Δήμος Βύρωνα, συνεχίζοντας την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα σε όσους ενδιαφέρονται να εξυπηρετηθούν από υπηρεσίες όπως το Δημοτολόγιο, το Ληξιαρχείο, τα Έσοδα και το Γραφείο Πολιτικών Γάμων, να κλείσουν ραντεβού μέσα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου: https://www.dimosbyrona.gr/article.php?id=9773, ή απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://rantevou.dimosbyrona.gr/ οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού με την υπηρεσία του Δήμου που τους ενδιαφέρει, εύκολα, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία! Για τους πολίτες που αντιμετωπίζουν δυσκολία στη χρήση των νέων τεχνολογιών, για οποιοδήποτε λόγο, υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα καθορισμού ραντεβού μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου: 2132008600.
Η διαδικασία εμπλουτισμού της πλατφόρμας συνεχίζεται, με στόχο να συμπεριληφθούν όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Βύρωνα που συναλλάσσονται με τον πολίτη. Να υπενθυμίσουμε ό,τι σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών (ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316) για την προστασία από τον κορωνοϊό, από σήμερα η εξυπηρέτηση του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και μόνο κατόπιν ραντεβού.