Πεύκη:
Επένδυση στην ποιότητα και τις προσφορές
Στο καλό προϊόν και τις συμφέρουσες προσφορές πόνταραν οι καταστηματάρχες της Πεύκης στις φετινές γιορτές. Σύμφωνα με την πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Χριστίνα Παπαρούπα, στο κέντρο της Αθήνας αρκετοί καταστηματάρχες «ξέθαψαν» προπέρσινα προϊόντα πουλώντας τα σε χαμηλές τιμές, ενώ οι καταστηματάρχες στην Πεύκη έκαναν πραγματική έκπτωση σε καθαρό εμπόρευμα. Εντούτοις, ούτε οι προσφορές κατάφεραν να αποτρέψουν το κλείσιμο δύο καταστημάτων μέσα στο β’ εξάμηνο του 2010.
Αναφερόμενη στη στήριξη του Δήμου, η κ. Παπαρούπα τόνισε ότι ήταν δύσκολες οι επαφές λόγω της προεκλογικής περιόδου. Εντούτοις, πρόλαβαν να συναντήσουν τον νέο δήμαρχο Δημήτρη Φωκιανό, ο οποίος τους έδωσε ελπίδες για διοργάνωση εκδηλώσεων στις αρχές του 2011, με την ανάληψη των νέων καθηκόντων του.
Από την πλευρά του, ο Εμπορικός Σύλλογος κυκλοφόρησε στα μέσα Δεκεμβρίου περιοδικό για την τοπική αγορά, που περιελάμβανε προσφορές. Καταλήγοντας, υποστήριξε ότι μπορεί η κίνηση να είναι πεσμένη, ωστόσο, δεν έχει ανακοπεί εντελώς.
Την παραπάνω άποψη αντέκρουσαν ορισμένοι συνάδελφοί της καταστηματάρχες, που ανέφεραν ότι «ο περαστικός έχει εκλείψει και κινούμαστε πλέον με γνωστούς και όσους έρχονται για να αγοράσουν κάτι συγκεκριμένο και να φύγουν». Παράλληλα, υποστήριξαν ότι ούτε το δώρο των Χριστουγέννων αποτελεί τονωτική ένεση για την αγορά, αφού οι περισσότεροι το «φυλάνε» για μια δύσκολη στιγμή!
Επίσης, εντοπίζουν διαφορά στη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι έχουν απαιτήσεις, δεν ανέχονται την αισχροκέρδεια και εκτιμούν την εντιμότητα του καταστηματάρχη.
Λυκόβρυση:
Έχουν πληγεί και καταστήματα εστίασης
Απελπισμένοι εμφανίστηκαν οι έμποροι της Λυκόβρυσης, ισχυριζόμενοι ότι δεν κινείται τίποτα την περίοδο των Χριστουγέννων.
Σε ερώτηση για το αν τους στήριξε ο Δήμος, ορισμένοι παραπονέθηκαν, επειδή ο στολισμός δεν «έφτασε» μέχρι τα μαγαζιά τους, ενώ οι χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις απουσίασαν παντελώς.
Όσον αφορά στις προσφορές που πραγματοποίησαν, ανέφεραν ότι έπεσαν στο κενό, καθώς οι πελάτες έχουν αρχίσει να προβάλλουν παράλογες απαιτήσεις. «Μου ζητούν να αγοράσουν ένα δωράκι με 10 ευρώ, αλλά να το βάλω σε μια συσκευασία που να το κάνει να φαίνεται ακριβό. Μα είναι δυνατόν;» απόρησε καταστηματάρχης.
Πεσμένη είναι η κίνηση και στα μαγαζιά εστίασης. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Δημήτρη Πετρόπουλο «η κίνηση είναι πεσμένη ακόμη και σε μαγαζιά που αποτελούσαν μέρος της καθημερινότητας αρκετών Ελλήνων, όπως πιτσαρίες και σουβλατζίδικα. Τα μόνα μαγαζιά που κατάφεραν να “κλείσουν” κάποιους πελάτες ήταν όσα διέθεταν ζωντανή μουσική, και επιλέχθηκαν για εορταστικά ρεβεγιόν».