Η παράταξη της Περιφέρειας Αττική Συνεργασία Όχι στο Μνημόνιο κατέθεσε αίτημα για συζήτηση προ ημερησίας διάταξης στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής που συγκλήθηκε την Τρίτη 10 Απριλίου, με αφορμή τα σχέδια του υπουργού ΥΠΕΚΑ Γιώργου Παπακωνσταντίνου για τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας.
Το πλήρες κείμενο του αιτήματος έχει ως εξής:
«Θέμα: Ο Υπουργός ΥΠΕΚΑ παρακάμπτει και αγνοεί το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής για τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας.
Κύριε Πρόεδρε,
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής στην τελευταία του συνεδρίαση την Τρίτη 27.03.2012 με συντριπτική πλειοψηφία αποφάσισε να απαιτήσει από την κυβέρνηση να έχει αυτό υπό την αρμοδιότητα του τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας. Ουσιαστικά διεκδικείται η Περιφέρεια να έχει τον κύριο και ουσιαστικό λόγο στις κατευθύνσεις του στρατηγικού σχεδιασμού της Μητροπολιτικής Αυτοδιοίκησης σε επίπεδο Αττικής.
Φαίνεται ότι για την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ η νομοθεσία που προστατεύει τον δασικό μας πλούτο, η πολεοδομική αλλά και η χωροταξική νομοθεσία, τους είναι σοβαρότατο εμπόδιο στην προσπάθεια τους να ξεπουληθούν τα ασημικά του Δημοσίου όσο-όσο προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα Μνημόνια και να πληρωθούν σε πρώτη προτεραιότητα οι τραπεζίτες και οι διεθνείς τοκογλύφοι.
Η περιβαλλοντική υποβάθμιση και η επέλαση του μπετόν στο λεκανοπέδιο Αττικής αποτελεί για τον κ. Παπακωνσταντίνου και τα επιχειρηματικά λόμπι ‘‘ανάπτυξη’’.
Πώς αλλιώς να εξηγηθεί το δημοσίευμα της εφημερίδας ‘‘Τα Νέα’’ 09.04.2012 που σας επισυνάπτουμε με τίτλο ‘‘Ρυθμιστικό με σήραγγα στον Υμηττό’’ μόλις ελάχιστες ημέρες πριν τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη εκλογών.
Είναι χαρακτηριστική η προσπάθεια όχι μόνο παράκαμψης των ψηφισμένων εκπροσώπων των κατοίκων της Αττικής στο Περιφερειακό Συμβούλιο αλλά και η σπουδή να προκαταλάβει την επόμενη κυβέρνηση προκειμένου οι εθνικοί εργολάβοι να υλοποιήσουν τα περιβαλλοντοκτόνα σχέδια τους σε αντίθεση μάλιστα με την πρόταση του Ρυθμιστικού Σχεδίου που είχε μπει επί τρίμηνο σε δημόσια διαβούλευση.
Παραθέτουμε το απόσπασμα με δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΚΑ: ‘‘….Εμείς θα βγάλουμε το κείμενο για τελική συζήτηση. Από εκεί και πέρα, η επόμενη Κυβέρνηση μπορεί να το πάρει και να το πάει κατευθείαν στο Υπουργικό Συμβούλιο’’!
Δεν τους νοιάζει η γνώμη και η άποψη των τοπικών κοινωνιών. Δεν τους ενδιαφέρουν καν τα προσχήματα για την τήρηση των δημοκρατικών διαδικασιών.
Είναι αυτοί που ώθησαν σε παραίτηση πριν λίγο καιρό τα μέλη του Προεδρείου του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας αφού δεν υλοποίησαν τις προτάσεις τους, ώστε να μπει ένα φρένο στις ορέξεις των μεγαλοκατασκευαστών και εργολάβων για να γίνει πιο ανθρώπινη η ζωή στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αττικής.
Είναι η ίδια πολιτική ηγεσία που με αποκλειστική της ευθύνη δεν έχει θεσμοθετήσει σε συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς ΟΡΣΑ, Περιφέρεια Αττικής, ΟΤΑ Α΄ βαθμού κ.ά., το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο.
Είναι αυτοί που ενδιαφέρονται να φυτέψουν εκκλησιαστικά φωτοβολταϊκά σε αναδασωτέες περιοχές στην Πεντέλη, αυτοί που θα ξεκοιλιάσουν τον Υμηττό με νέες σήραγγες, αυτοί που θα γεμίσουν με Mall κάθε περιοχή, αυτοί που θα καταστρέψουν τσιμεντοποιώντας το Μητροπολιτικό Πάρκο που μπορεί να δημιουργηθεί στο Ελληνικό, αυτοί που δέσανε χειροπόδαρα την χώρα και τους εργαζόμενους στα Μνημόνια της Ε.Ε., της ΕΚΤ και του ΔΝΤ.
Το θέμα είναι σοβαρότατο και αιτούμαστε την άμεση εισαγωγή του ως θέμα εκτός ημερησίας διάταξης κατά την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής την Τρίτη 10.04.2012, με σκοπό να σταλεί σαφέστατο μήνυμα υπεράσπισης του ανθρωπογενούς και φυσικού περιβάλλοντος της Αττικής αλλά και φρένο προς την Κυβέρνηση και τους επιχειρηματικούς κύκλους.
Για την Περιφερειακή Παράταξη Αττική Συνεργασία Όχι στο Μνημόνιο
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι
Βαρεμένος Γεώργιος, Βούτσης Νίκος, Τσουκαλάς Δημήτρης









































































































