Όπως είναι γνωστό στους δημότες και κατοίκους της πόλης, εδώ και δύο χρόνια λειτουργεί στην περιοχή Πευκακίων, σε χώρο αμιγούς κατοικίας, εξεταστικό κέντρο λεωφορείων και πούλμαν για παροχή διπλώματος οδήγησης, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Δήμου Αγίας Παρασκευής.
Ο δήμαρχος Βασίλης Ζορμπάς και η παρούσα δημοτική αρχή αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων τους κινητοποιήθηκαν δυναμικά για την απομάκρυνση του εξεταστικού κέντρου. Με συστηματική «πίεση» προς την Περιφέρεια (Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής) και επανειλημμένες προσωπικές επισκέψεις του δημάρχου στην περιοχή αναδείχθηκε και τέθηκε με τεκμηριωμένα επιχειρήματα το ζήτημα. Η κινητοποίηση είχε θετική έκβαση. Από την 1η Ιουνίου το εξεταστικό κέντρο απομακρύνθηκε από την περιοχή των Πευκακίων.








































































































