Έχοντας εκκινήσει από την pole position ο Max VERSTAPPEN τέθηκε επικεφαλής στο πρώτο μέρος του αγώνα και άνοιξε τη διαφορά του ώστε να παραμείνει πρώτος μετά το pit stop παρά τις πιέσεις από πλευράς Lewis Hamilton. Στο δεύτερο μέρος με σκληρά πλέον ελαστικά, ο Hamilton κατάφερε να μειώσει γρήγορα τη διαφορά και πάλι και η Mercedes επέλεξε να τον βάλει στα pit για δεύτερη αλλαγή ελαστικών αφήνοντας τον Max στην πίστα να προσπαθεί να ολοκληρώσει τον αγώνα με σκληρά ελαστικά. Χάρη στην εξαιρετική του προσπάθεια ο Verstappen κατάφερε να μείνει μπροστά μέχρι πέντε γύρους πριν το τέλος που ο Hamilton κατάφερε να τον προσπεράσει. Οι δύο πρώτοι ήταν σε δικό τους αγώνα, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Max να κάνει μία επιπλέον αλλαγή ελαστικών, να φορέσει μαλακά για να εξασφαλίσει τον επιπλέον βαθμό κάνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και να πάρει 19 βαθμούς συνολικά.
Ο Pierre Gasly δεν έκανε καλή εκκίνηση με αποτέλεσμα να χάσει τρεις θέσεις στον πρώτο γύρο, από 6ος στη σειρά της εκκίνησης έπεσε 9ος. Στη συνέχεια έδωσε μάχες και κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση αλλά δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Carlos Sainz στους τελευταίους γύρους.
Η Toro Rosso πήρε ακόμη έναν βαθμό με τον Alex Albon να ανεβαίνει από τη 12η θέση στην εκκίνηση στη 10η στον τερματισμό. Αφού καθυστέρησε το πρώτο του pit stop μέχρι τον 28ο γύρο και άλλαξε τα μεσαία ελαστικά με σκληρά, ο Alex έδωσε μία συναρπαστική μάχη με τον Daniil Kvyat που τον έφερε στην τελευταία βαθμολογούμενη θέση. Οι δύο οδηγοί της Toro Rosso ήταν κοντά στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα αλλά ο Daniil μπήκε νωρίτερα στα pit για σκληρά ελαστικά – στον 21ο γύρο συγκεκριμένα – και η απόδοσή του έπεσε στους τελευταίους γύρους με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 15η θέση. Ήταν η πρώτη φορά μετά το 2004 που η Honda τερμάτισε στο βάθρο σε δύο συνεχόμενους αγώνες.
Toyoharu Tanabe, Τεχνικός Διευθυντής HONDA F1 RACING
«Εκκινώντας από την pole position, ο Max είχε μία μεγάλη μάχη με τον Hamilton καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά στο τέλος έπρεπε να αρκεστεί στη 2η θέση. Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει ότι η ομάδα που προηγείται στο πρωτάθλημα υπερέχει σε απόδοση σε σχέση με εμάς και σήμερα η καλή στρατηγική τους και ένας εξαιρετικός οδηγός τους χάρισε τη νίκη.
Κατά συνέπεια πρέπει να βελτιώσουμε το πακέτο μονοθεσίου – κινητήριου συνόλου αν θέλουμε να κατακτήσουμε περισσότερες νίκες μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Ο Alex έκανε έναν πολύ καλό αγώνα για την Toro Rosso εκκινώντας από την 12η θέση με αποτέλεσμα να πάρει έναν πολύτιμο βαθμό. Με δεδομένη την απόδοση της ομάδας όλο το Σαββατοκύριακο ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούσαμε να περιμένουμε. Παρότι ακολουθεί το καλοκαιρινό διάλειμμα, έχουμε ακόμη μερικές μέρες δουλειάς και θα πιέσουμε δυνατά όπως πάντα ώστε να βελτιωθούμε στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς».
MAX VERSTAPPEN #VER33
«Τα δώσαμε όλα αλλά ο Lewis ήταν ξεκάθαρα λίγο ταχύτερος από εμάς σήμερα. Όμως ήταν ωραίο που είχαμε τόση διαφορά από τους υπόλοιπους και η 2η θέση δεν παύει να είναι ένα θετικό αποτέλεσμα. Δεν ήταν η μέρα μας όσον αφορά το ρυθμό, όμως γενικότερα ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο και η pole position ένα μεγάλο βήμα. Σίγουρα όταν εκκινείς πρώτος θέλεις και να νικήσεις αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές: το να τερματίσουμε δεύτεροι και με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε. Προσπάθησα να κρατήσω τον Lewis πίσω μου όταν φορούσαμε ίδια ελαστικά, όμως χάρη στη διαφορά μας από τον τρίτο, είχε την επιλογή να μπει για ένα δεύτερο pit stop και αυτό δούλεψε για εκείνον. Εγώ προσπαθούσα να επιβιώσω μπροστά και να πιέσω τα ελαστικά μου, αλλά όταν άρχισε να με πλησιάζει με ρυθμό 1-2 δευτερολέπτων στο γύρο δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Με πλησίασε τόσο γρήγορα με φρέσκα ελαστικά που δεν ξαφνιάστηκα όταν με πέρασε. Μετά μπήκαμε κι εμείς στα pit για να πάρουμε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου και είμαι χαρούμενος που το κατάφερα.
Δε μετανιώνουμε για τίποτα μια και τα δοκιμάσαμε όλα. Ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο για εμάς και πηγαίνω για καλοκαιρινές διακοπές με αισιοδοξία καθώς πλησιάζουμε συνεχώς».