Στην Renault υπήρχε επί πολλά χρόνια ένας ανεκδιήγητος «υπεύθυνος επικοινωνίας». Επί μια ολόκληρη δεκαετία, τα «κατάφερε» να μας αποκλείσει από την ενημέρωση και τις δοκιμές νέων μοντέλων. Παρά τις προειδοποιήσεις μας, έμεινε πιστός στις «αρχές» του μέχρι το τέλος…
∆υστυχώς για εκείνον, το τέλος ήρθε σε μια εποχή μεγάλης κρίσης. ∆ύσκολες εποχές για δήθεν στελέχη! Το ταμείο ανεργίας τρίβει τα χέρια του, κι εμείς τα δικά μας…
Το νέο Twingo ήταν το πρώτο Renault που δοκιμάσαμε επίσημα. Η νέα αντιπροσωπεία στην Ελλάδα έχει διαφορετικές απόψεις για την επικοινωνία, από εκείνες του αείμνηστου πρώην στελέχους. Τη δουλειά μας θέλαμε να κάνουμε μόνο, αλλά αυτός δεν μας άφηνε…
Στην κατάλληλη εποχή!
Άργησε αρκετά, μπορούμε να πούμε, το Twingo δεύτερης γενιάς -14 χρόνια για την ακρίβεια- αλλά τελικά έκανε την έκπληξη και εμφανίστηκε πλήρως ανανεωμένο στους αθηναϊκούς δρόμους για να δικαιώσει τον προκάτοχό του, που μετρούσε 2,4 εκατομμύρια πωλήσεις.
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, έτσι και το νέο όφειλε να διατηρήσει ορισμένες αξίες, όπως το να είναι προσιτό οικονομικά, να είναι κομψό σαν Renault, να είναι ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης, ευέλικτο και πρακτικό, δίνοντας λύσεις στις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες.
Πρακτικός σχεδιασμός
Βασισμένο στην πλατφόρμα του Clio της προηγούμενης γενιάς, το νέο Twingo περιλαμβάνει σχεδιαστικά γνωρίσματα και από το Modus, χωρίς ωστόσο να κληρονομεί κάποια ελαττώματα του προκατόχου του. Το πίσω μέρος είναι αυτό θυμίζει κάτι από το πρώτο Twingo.
Το εμπρός τμήμα είναι εξίσου όμορφο, οι μεγάλοι προφυλακτήρες όμως, που εκτείνονται σχεδόν μέχρι τη μέση του καπό, σου δίνουν την αίσθηση πως κάτι του λείπει για να το κάνει πιο χαριτωμένο.
Εσωτερική άνεση
Και αν στην εμφάνιση είναι λογικό, ως φρέσκο μοντέλο, να το συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό, τότε στο θέμα χώρων το Twingo κερδίζει με άνεση στην κατηγορία των mini. Οι εμπρός θέσεις είναι άνετες, τηρουμένων των αναλογιών, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, με 230 λίτρα, προσεγγίζει τα δεδομένα ενός supermini και λιγότερο τα προαναφερθέντα «μικρά», που διαθέτουν λίγο πάνω από τη μισή χωρητικότητα του Twingo.
Ο πίνακας οργάνων εξακολουθεί να βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό και να αφήνει χρήσιμο αποθηκευτικό χώρο μερικά εκατοστά μετά το τιμόνι. έναν από τους πολλούς που συναντάμε στο Twingo. Ο κεντρικά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, ο διακόπτης της κόρνας στον αριστερό διακόπτη και οι χειρολαβές στις πόρτες σας ξυπνούν ευχάριστες αναμνήσεις, εάν βέβαια έχετε κάποια εμπειρία από το πρώτο Twingo.
Χρήστος Φωτιάδης