Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της γαλλικής μάρκας αναβαθμίστηκε αισθητικά, δανείστηκε πολλά στοιχεία από το νέο 207 και συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του, με ένα αξιόπιστο και οικονομικό κινητήρα.
Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Με το λανσάρισμα του 207 πολλοί πίστευαν ότι ήρθε και το τέλος του 206, ενός αυτοκίνητου ορόσημου για την Peugeot, με περισσότερες από 6,5 εκατ. πωλήσεις. Εντούτοις, η γαλλική φίρμα όχι μόνο δεν το απέσυρε αλλά προχώρησε σε ένα ουσιαστικό facelift, ονομάζοντας το 206+. Τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά το ανανεωμένο μοντέλο δανείζεται πολλά στοιχεία από το 207. Ειδικά στο εμπρός τμήμα, μάσκα, καπό και φώτα είναι ίδια με του μεγαλύτερου αδελφού, έχοντας κρατήσει ωστόσο τις δύο μικρές εισαγωγές αέρα στο καπό.
Αντίθετα, το πίσω τμήμα δεν έχει υποστεί καμία αλλαγή, παραμένοντας το ίδιο. Η εικόνα στο εσωτερικό είναι πιο σύγχρονη, χάρη στον νέο πίνακα οργάνων με τα «δαχτυλίδια» στα όργανα. Τα υλικά στο ταμπλό είναι σκληρά, χωρίς να στερούνται όμως ποιότητας. Η θέση οδήγησης δεν είναι και από τις πιο βολικές, με την εργονομία και πρακτικότητα να κυμαίνονται σε μέτρια επίπεδα. Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν 4 ενήλικες επιβάτες, με τους πίσω να κάνουν κάποιες μικρές παραχωρήσεις για τα κεφάλια, αν είναι πάνω από 1.80μ. Το πορτμπαγκάζ με 285 λίτρα χωρητικότητας κρίνεται επαρκές για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το μεγάλο άνοιγμα του να διευκολύνει την φόρτωση και ξεφόρτωση.
Ο κινητήρας 1.4 λίτρου με τους 75 ίππους, μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, κινεί όμως με αξιοπρέπεια το αυτοκίνητο, βάρους 1 τόνου περίπου. Η καλή ελαστικότητά του σε όλο το φάσμα των στροφών, βοηθά τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη. Στην εθνική οδό και σε ταχύτητες άνω των 120χλμ/ώρα, ο θόρυβος που περνάει από το μοτέρ στην καμπίνα είναι αυξημένος, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε ότι ενοχλεί ιδιαίτερα.
Η οδική συμπεριφορά του σε δρόμο με στροφές είναι αρκετά ευχάριστη χωρίς νευρικές αντιδράσεις, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι καλό τόσο σε αίσθηση, όσο και σε απόκριση. Η ανάρτηση απορροφά με ευκολία τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας την άνεση που επιθυμούν οι επιβάτες. Γενικά, το 206+ είναι σταθερό και προβλέψιμο, ακόμα και αν ο οδηγός εξαντλεί όλες τις δυνάμεις του κινητήρα.
Τα 11.500 ευρώ είναι μια λογική τιμή, αν λάβουμε υπόψη τον βασικό εξοπλισμό (4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, προβολείς ομίχλης, κεντρικό κλείδωμα), την καλή οδική συμπεριφορά και τον οικονομικό κινητήρα.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4κύλινδρος/ 1.468 κ.εκ.
ΙΣΧΥΣ 75 ίπποι /5500 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ 12,3 χγμ/3400 σ.α.λ.
ΚΙΝΗΣΗ Στους εμπρός τροχούς
ΚΙΒΩΤΙΟ Μηχανικό 5 σχέσεων
ΦΡΕΝΑ Δίσκοι εμπρός- Δίσκοι πίσω
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 13,1 δτ. (0-100 χλμ./ώρα)
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 171 χλμ./ώρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (δοκιμής) 6,4-7 λτ./100 χλμ
ΕΚΠΟΜΠH CO2 150 γρ./χλμ.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 3872 x 1655 x 1446 χλστ
ΧΩΡ. ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 285 λτ.
ΒΑΡΟΣ 950 κιλά
ΤΙΜΗ από 11.990 ευρώ (11.550 με την μείωση του ΕΔΤ)