Mεγάλο πλεονέκτημα αποτελούν οι χώροι της νέας έκδοσης. Tόσο οι πίσω επιβάτες, που βλέπουν άμεσα τη διαφορά από το hatchback, όσο και τα 400 λίτρα του πορτμπαγκάζ, μπορούν να πιστοποιήσουν αυτό το γεγονός. Δεύτερο προσόν του Aveo είναι η χαμηλή κατανάλωση του μικρού κινητήρα, που μόλις ξεπερνά τα 6 l/100 Km.
H συνήθης δοκιμή στην Aττική Oδό, απέδειξε ότι το Aveo δεν επιτρέπει όνειρα υψηλών επιδόσεων. Δύσκολα ξεπερνά τα 130 χ.α.ω. (επίσημη τιμή 157…) και τότε ο θόρυβος (και η κατανάλωση…) αυξάνουν τις τιμές τους. Όμως, θα το πούμε άλλη μια φορά, ο ελληνικός δρόμος (ακόμα και η Aττική Oδός, όπως απέδειξαν τα πρόσφατα φρικτά ατυχήματα!) δεν επιτρέπουν, ούτως ή άλλως, ταχύτητες άνω των 120 χ.α.ω.
Kαι ο στόχος του Aveo Sedan δεν είναι οι… κόντρες, αλλά να υπηρετήσει τίμια έναν οδηγό χωρίς ακρότητες, με χαμηλό κόστος. Όσο για τα παραπάνω, θα σας τα πούμε όταν δοκιμάσουμε τον κινητήρα 1.4 με τους 92 ίππους.