3…μέσω του τεχνολογικού hi-tech εσωτερικού και του φινιρίσματος υψηλής ποιότητας. Ανταμείβοντας τον οδηγό και τους επιβαίνοντες, έχει εξαιρετικούς εσωτερικούς χώρους, μεγάλο χώρο αποσκευών, και επίπεδο εξοπλισμού που προσφέρει την υπόσχεση εσωτερικής άνεσης υψηλού επιπέδου.
3…και τέλος, την οικολογική του συμπεριφορά, που βασίζεται στην βελτιστοποίηση του βάρους, στην αεροδυναμική, και φυσικά στους κινητήρες.
Κάτω από το καπώ, το 508 διαθέτει κινητήρες που είναι τοποθετημένοι στην καρδιά της κατηγορίας του, αναφορικά με τις επιδόσεις και την ανταπόκρισή τους, αλλά επίσης και αναφορικά με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Η γκάμα, που εξοπλίζεται με τις τελευταίες τεχνολογίες, θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα e-HDi (νέας γενιάς Stop & Start με βελτιωμένη οδηγησιμότητα και οικονομία). Θα παρουσιάσει επίσης, μερικούς μήνες μετά το λανσάρισμα, τεχνολογία HYbrid4, με ισχύ 147 kW (200 hp) και δυνατότητα μετάδοσης σε όλους τους τροχούς… με επίπεδο εκπομπών ρύπων μόλις 99 g/km CO2 (ή μηδενικούς σε ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας).
Το συναίσθημα σημαίνει επίσης απολαυστική οδήγηση, μία έννοια που υποστηρίζει η εταιρία, και επομένως η ρύθμιση των αναρτήσεων έχει βελτιστοποιηθεί για να διασφαλιστούν τα υψηλά επίπεδα άνεσης και πρόσφυσης.
Το 508 είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος: μπερλίνα (με μήκος 4.79 m) και SW (4.81 m). Θα παρουσιαστούν στο κοινό για πρώτη φορά στην αρχή Οκτωβρίου, στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι και σχεδιάζεται να ξεκινήσουν πωλήσεις στις αρχές του 2011.
Βασίζεται στην πλατφόρμα 3 της PSA Peugeot Citroën, και το 508 θα κατασκευάζεται στη Rennes-La-Janais, στη Γαλλία, για την ευρωπαϊκή αγορά.
Από το 2011, η μπερλίνα 508 θα κατασκευάζεται επίσης στο Wuhan, στην Κίνα, όπου η εταιρία έχει πολλές φιλοδοξίες, με ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει ιδιαίτερα στις ειδικές απαιτήσεις αυτής της αγοράς.
Χρήστος Φωτιάδης