Ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα της αγοράς, με σαφέστατες αγωνιστικές καταβολές, εγκαταλείπει τις… πίστες και ετοιμάζεται για μια εντελώς διαφορετική επίθεση.
Ο πρωταγωνιστής του WRC, το Impreza, αλλάζει ριζικά μορφή και μετατρέπεται σε κάτι πιο «ήπιο», αλλάζοντας και κατηγορία, από την D στην C.
Το όνομα Impreza κυριαρχεί από το 1992 και η δεύτερη γενιά εμφανίστηκε το 2000, παραμένοντας πιστή στο καθαρόαιμο αγωνιστικό στιλ. Τώρα, όμως, τα πράγματα αλλάζουν και το νέο Impreza εμφανίζεται με πολύ πιο απλές γραμμές: κινητήρας 1,5 και 2,0 λίτρων και -το κυριότερο- τιμές που ξεκινούν από 18.900 ευρώ!
Η Subaru θα ετοιμάσει και τον κινητήρα diesel 2 λίτρων μέχρι τις αρχές του 2008, ενώ θα ακολουθήσει το STI και αρκετά άλλα «παράγωγα». Όσο για το WRC, ίσως χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τα μέσα του επόμενου πρωταθλήματος.
Άριστες εντυπώσεις
Η πρώτη ζωντανή γνωριμία μας με το νέο Impreza έγινε στην επίσημη δημοσιογραφική παρουσίαση, στον ιδανικό χώρο του Golf Club. Η ευκαιρία που προσφέρει η βόλτα μέχρι τη Βάρκιζα και οι γνωστές στροφές στα «λιμανάκια» δεν πήγε χαμένη. Δώσαμε «όλα τα γκάζια» και θαυμάσαμε τους 150 ίππους του δίλιτρου μοτέρ, τη μοναδική τετρακίνηση και το άριστο σύστημα της ανάρτησης. Το νέο Impreza σχεδιάστηκε με βάση τρεις καθοριστικούς παράγοντες. Πρώτον, το στυλ, με τη σπορ hatch-back σχεδίαση, η οποία συμβάλλει στην ύψιστη απόλαυση κατά τη διάρκεια της οδήγησής του. Στη συνέχεια, η άνεση. Το αυτοκίνητο διαθέτει άνετους και αναπαυτικούς χώρους, οι οποίοι διαθέτουν την καλύτερη ορατότητα και ευκολία πρόσβασης. Τέλος, η ποιότητα, διαχρονικό σημείο αναφοράς της Subaru, η οποία αποδεικνύεται τόσο από τα σχεδίαση και το εσωτερικό όσο και από τις αποδόσεις των κινητήρων.
Πραγματικό «τρένο», το νέο Impreza ακολουθεί πιστά τα χνάρια των προκατόχων του. Μόνο που η εμφάνιση, η αντίδραση στις οδικές ανωμαλίες και η κατανάλωση είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των καιρών.
Έκπληξη και το νέο Justy!
Η Subaru εξακολουθεί να «κάνει θαύματα», αφού δεν έλειψαν τα συγχαρητήρια και για το Justy! Στιλάτο, ευέλικτο και εντυπωσιακά ευρύχωρο, προκαλεί σίγουρα τους ανταγωνιστές του.
Τα αυτοκίνητο διατίθεται σε δύο μοντέλα, το 1.0 και 1.0s. Το εξωτερικό του παραπέμπει σε έντονο αεροδυναμικό σχεδιασμό και κυκλοφορεί σε πέντε διαφορετικούς χρωματισμούς, κάνοντάς το ευχάριστο και ελκυστικό.
Πολλά είναι τα ατού του μοντέλου, όπως οι άπειροι αποθηκευτικοί χώροι, ο φωτισμός, το ηχοσύστημα, τα άνετα καθίσματα. Όμως, η δυναμική του δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά, αλλά αποδείχτηκε και ιδιαίτερα φιλικό στην οδήγηση, οικονομικό και οικολογικό.
Ο συνδυασμός ενός «προσιτού» Impreza και ενός επίσης πιο εμπορικού Justy, με τον επιτυχημένο τρικύλινδρο κινητήρα που εφοδιάζει πλέον πάρα πολλά μοντέλα, αναμένεται να δώσει στην ελληνική Subaru πολλές ευκαιρίες για βελτίωση των πωλήσεών της.
X.Φ.