Η εντυπωσιακή αλλαγή της εισαγωγικής εταιρείας της Peugeot στην ελληνική αγορά (βρίσκεται πλέον στα έμπειρα χέρια του Ομίλου Συγγελίδη), συνέπεσε με το λανσάρισμα ενός εκ των δημοφιλέστερων μοντέλων της. Ο λόγος φυσικά για το Peugeot 308, ενός εντελώς νέου αυτοκινήτου, που έχει πλήθος καινοτόμων χαρακτηριστικών.
Το νέο Peugeot 308 βασίζεται στην πλατφόρμα με την κωδική ονομασία EMP2. Χάρη σε αυτή, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει περιοριστεί κατά 140 κιλά, σε σχέση την απερχόμενη γενιά του, ενώ παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος (το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,25 μέτρα), οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας.
Η βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που συντελεί στην αναβάθμιση των χαρακτηριστικών του νέου Peugeot 308, συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια περιορισμού της κατανάλωσης καυσίμου.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ο σχεδιασμός του ταμπλό προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία στον οδηγό, την ίδια στιγμή που οι ειδικά επεξεργασμένες συνθετικές επιφάνειές ενισχύουν την αίσθηση της ποιότητας. Ο πλούσιος εξοπλισμός συμπληρώνει την εικόνα του μικρομεσαίου Peugeot, προσφέροντας μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, η γνώριμη διάταξη των αναρτήσεων, με τα γόνατα McPherson για τον μπροστινό άξονα και τον ημι-άκαμπτο άξονα για τους πίσω τροχούς έχει διατηρηθεί, ωστόσο, παρεμβάσεις στη γεωμετρία –στον πίσω άξονα τα αμορτισέρ έχουν τοποθετηθεί στον βραχίονα και όχι στο εσωτερικό του ελατηρίου- έχουν οδηγήσει στη περαιτέρω βελτίωση της ευελιξίας, της άνεσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Το 308 που δοκιμάσαμε «φορούσε» τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων, που διατίθεται σε εκδόσεις των 92 και των 115 ίππων. Μάλιστα, στην έκδοση των 115 ίππων που είχαμε στα χέρια μας, o συγκεκριμένος κινητήρας συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σύστημα start&stop, καταναλώνοντας μόλις 3,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. και εκλύοντας 98 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Στη χώρα μας οι εκδόσεις βενζίνης του νέου Peugeot 308 ξεκινούν από τα 14.340 ευρώ και εκείνες που εφοδιάζονται με κινητήρες diesel από τα 15.870 ευ-ρώ, τιμές που περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση.