Civic Type R
Έχοντας διαφημιστεί σαν ένα ‘αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο’, το νέο Civic Type R αντλεί ισχύ από τον ισχυρότερο κινητήρα Type R που έχει κατασκευαστεί ποτέ, και στοχεύει να θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία των προσθιοκίνητων (FWD) hatchback υψηλών επιδόσεων. Το αυτοκίνητο που παράγεται στο Βρετανικό Εργοστάσιο της Honda (UK Manufacturing), θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ιαπωνία προς το τέλος του 2015.
Honda NSX
Το NSX είναι ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο για μία νέα εποχή, με ελαφριά δομή αμαξώματος και ένα νέο, εν σειρά κινητήρα 3.5-litre V6 twin turbo, στο πλαίσιο του συστήματος τριών μοτέρ SPORT HYBRIDSH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive). Ο κινητήρας συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο από τους οποίους τοποθετούνται στους εμπρός τροχούς) μέσω ενός 9-τάχυτου Dual ClutchTransmission. Το νέο NSX θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 2016.
Μοντέλα Ιαπωνικής Αγοράς
Ένα νέο μοντέλο που προορίζεται για την Ιαπωνική αγορά είναι το Odyssey Hybrid, ένα premiumminivan που συνδυάζει μία εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα, ξεχωριστό στυλ και μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
Η Honda θα παρουσιάσει επίσης το νέο, ανοιχτό, σπορ μίνι S660. Το S660, σχεδιάστηκε για να ξυπνά τον ίδιο ενθουσιασμό με ένα γνήσιο σπορ μοντέλο, σε ένα συμπαγές και αποδοτικό πακέτο.
Το N-Box, το δημοφιλέστερο μίνι της Ιαπωνίας, εκτίθεται επίσης στο περίπτερο της Honda με ένα νέο πακέτο σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί τον ενδεχόμενο ηλιακού εγκαύματος για τους επιβάτες. Το ειδικό πακέτο μπλοκάρει το 99% της υπεριώδους ακτινοβολίας (ακτίνες UV) και της υπέρυθρης ακτινοβολίας (ακτίνες IR) και είναι η πρώτη εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στον κόσμο.
Honda Project 2&4 με κινητήρα RC213V
Μετά την παγκόσμια παρουσία του στη Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, τοHonda Project 2&4 με κινητήρα RC213V παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο. Σχεδιασμένο για μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία, το Honda Project 2&4 βασίζεται στην εμπειρία τηςHonda στους δύο και τέσσερις τροχούς για να προσφέρει την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας με την ευελιξία ενός αυτοκινήτου.
Το Honda Project 2&4 με κινητήρα RC213V είναι η συμμετοχή που κέρδισε στο ‘Global Design Project’ της Honda, ένα διαγωνισμό για την παγκόσμια ομάδα σχεδίασης της Honda. Με όριο στροφών στις 14.000 rpm, ο κινητήρας 1.000 cc συνδυάζεται με ένα εξάρι κιβώτιο DCT και αποδίδει μέγιστη ισχύ 215PS στις 13.000 rpm, και μέγιστη ροπή 118 Nm στις 10.500 rpm.
Χρήστος Φωτιάδης