Λίγες μέρες με το crossover της πρωτοπόρας γαλλικής εταιρείας δεν ήταν αρκετές για να το απολαύσουμε όσο θα θέλαμε! Είναι από τις λίγες φορές που ξεχνάς τον χρόνο και διαπιστώνεις ότι οι διαθέσιμες μέρες πέρασαν χωρίς να το καταλάβεις. Η αίσθηση της οικειότητας δημιουργείται άμεσα, αφού το Kadjar δεν κάνει αισθητό τον όγκο του, παρά μόνο στο εσωτερικό του! Είναι εύκολο στους ελιγμούς και το παρκάρισμα, ενώ ο «ιστορικός» κινητήρας και το ταιριαστό εξατάχυτο κιβώτιο κάνουν τη ζωή του οδηγού υπέροχη.
Σκεφτείτε αν ο νέος χαρούμενος ιδιοκτήτης έχει μαζί του μια μεγάλη οικογένεια και ένα μακρύ ταξίδι. Τίποτε ιδανικότερο απ’ το Kadjar! Eπιλέξτε την τετρακίνηση και το crossover σάς οδηγεί με απόλυτη ασφάλεια στην αποκάλυψη τοπίων που κόβουν την ανάσα. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπάρες οροφής αλουμινίου, πλαϊνά προστατευτικά, εμπρός και πίσω πέδιλα: καλωσορίσατε στον υπέροχο crossover κόσμο του Kadjar!
Εμφάνιση & άνεση!
Με ρευστές γραμμές, επιθετική μάσκα, τονισμένους ώμους, καινοτόμο φωτεινή υπογραφή, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ή 19″, το Renault Kadjar είναι εμπνευσμένο, στιβαρό, σπορτίφ, τολμηρό. Το εσωτερικό ευρύχωρο και ηλιόλουστο, με γυάλινη πανοραμική οροφή, διπλές ραφές, καθίσματα που αγκαλιάζουν τον επιβάτη, ταμπλό με απαλή υφή, ψηλή και φαρδιά κεντρική κονσόλα, πίνακας οργάνων και μοχλό ταχυτήτων με λεπτό περίγραμμα χρωμίου.
Εμφανισιακά, συνεχίζει με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο το επιτυχημένο πρότυπο του Renault Clio, με την επιβλητική σε σχήμα «V» μάσκα να συνεχίζει νοητά στα φωτιστικά σώματα εμπρός και τα φώτα ημέρας LED να σχηματίζουν το «C». Τα πίσω φωτιστικά τεχνολογίας LED, δημιουργούν ένα «3D effect», με μέρος του να βρίσκεται μέσα στη λαμαρίνα και τα πλαϊνά τους να μοιάζουν ως συνέχεια των πίσω φτερών.
Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 472 στο Kadjar (κιτ επισκευής), ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μόνο με μία κίνηση αποκαλύπτεται ένας χώρος φόρτωσης της τάξης των 1.478 λίτρων. Με μία κίνηση αναδιπλώνεται και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού γεγονός που επιτρέπει τη φόρτωση αντικειμένων με συνολικό μήκος που 2.563 χιλ. Ο χώρος αποσκευών είναι και εξαιρετικά πρακτικός, με το διπλό διαιρούμενο πάτωμα που βοηθάει να τον διαμορφώσεις πολλαπλά, ενώ υπάρχει και η έξυπνη λύση του κοτσαδόρου, ο οποίος αποκαλύπτεται με το πάτημα ενός μπουτόν στα αριστερά του χώρου αποσκευών.
Το σύστημα πολυμέσων επιτρέπει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με ένα απλό άγγιγμα. Το R-Link 2 προσφέρει μια εμπλουτισμένη, εύχρηστη, καινοτόμο και τεχνολογικά προηγμένη εμπειρία οδήγησης, ενώ η μεγάλη οθόνη 7’’ δίνει εξαιρετική άνεση στη χρήση. Όπως μια πραγματική ταμπλέτα αφής, σας επιτρέπει να σύρετε τα εικονίδια, να ενημερώνεστε εμφανίζοντας διαδοχικά τις πληροφορίες, να ζουμάρετε. Άνετα καθισμένοι στο Renault Kadjar σας, σερφάρετε με ασφάλεια στο R-Link 2 σαν να κάθεστε αναπαυτικά στον καναπέ σας με την ταμπλέτα σας!
Κινητήρας διαμάντι!
Εκτός από τον 1.2 DIG-T βενζίνης υπάρχουν τα γνωστά μηχανικά σύνολα πετρελαίου 1.5 dCi απόδοσης 110 ίππων (με το συγκεκριμένο οι εκπομπές CO2 πέφτουν κάτω από τα 100 γρ./χλμ.) και 1.6 dCi 130 ίππων, ο μόνος κινητήρας που συνδυάζεται και με τετρακίνηση. Στο μέλλον θα υπάρξει και κινητήρας diesel bi-turbo 1,6 λίτρων με 160 ίππους, αλλά και κινητήρας βενζίνης turbo 1,6 λίτρων επίσης με 160 ίππους.
Ο 1.5 dCi, «αγαπημένος» μας από χρόνια, δείχνει αγέραστος, σε όποιο μοντέλο κι αν τοποθετηθεί, με όποιον όγκο και βάρος! Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε να αντιμετωπίσει δυο βασικές προκλήσεις: το αυξημένο βάρος του αμαξώματος και το κιβώτιο των 6 ταχυτήτων. Αν εξαιρέσουμε μια μικρή και φυσιολογική δυσκολία στην επιτάχυνση, τα καταφέρνει και εδώ μια χαρά… Το καλό είναι ότι είναι πολύ ήσυχος και πολύ ομαλός σε λειτουργία και γενικά εξαιρετικά ελαστικός. Αν είσαι και λίγο προσεκτικός με το γκάζι η κατανάλωση μπορεί να μείνει και κάτω απ’ τα 4 λίτρα ανά 100 χλμ. !
Με το Kadjar, η Renault δοκιμάζεται με αξιώσεις σε μια ενδιαφέρουσα και πολύ ανταγωνιστική κατηγορία. Το γαλλικό μοντέλο είναι γεμάτο πλεονεκτήματα: όμορφο, σβέλτο, οικονομικό, άνετο, ασφαλές, πολύ ευρύχωρο και με λογική τιμή που για την έκδοση 1.5 dCi ξεκινά από 22.340 ευρώ, ενώ ο μικρός βενζινοκινητήρας προσφέρεται λίγο πάνω απ’ τα 20 χιλιάρικα. Πρόκειται με λίγα λόγια για ένα ιδιαίτερα προικισμένο οικογενειακό crossover, που αξίζει της προσοχής μας…