Μέλος του ομίλουRenault/Nissan πλέον, η Mitsubishi αναμένεται να αλλάξει αρκετά σημεία τής φιλοσοφίας της, προσφέροντας μοντέλα που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό και φυσικά με προσιτές τιμές. Αυτό θα γίνει εφικτό και λόγω των οικονομιών κλίμακας, δηλαδή με την χρήση δοκιμασμένων τμημάτων του ομίλου (κινητήρας, πάτωμα κλπ), που επιμερίζουν τα κόστη και μειώνουν αισθητά την τελική τιμή.
Το Eclipse, λοιπόν, είναι ίσως το τελευταίο μοντέλο της «καθαρόαιμης» Mitsubishi, μιας εταιρείας που άνοιγε πάντα δικούς της δρόμους και ξεχώριζε από τις υπόλοιπες εταιρείες, ειδικά στα εκτός δρόμου οχήματα, για τα οποία αποτελεί έναν θρύλο!
Αν υπάρχει κάτι που δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αλλάξει στη νέα εποχή Mitsubishi, είναι η εμμονή στην ποιότητα και την τεχνολογική πρωτοπορία. Εκεί δεν θα μπει νερό στο κρασί των Ιαπώνων, αφού και ο γαλλοϊαπωνικός όμιλος/ομπρέλα φημίζεται για την έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα γκάμα, το Eclipse μπαίνει «σφήνα» μεταξύ του μεγάλου Outlander και του «μικρού» και εξόχως επιτυχημένου ASX. Εξυπηρετεί όσους θέλουν ένα αυτοκίνητο για εξορμήσεις εκτός πόλης, ενώ παράλληλα δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα και στις αστικές μετακινήσεις, με το πολιτισμένο σύνολο κινητήρα, κιβωτίου, ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης.
Η προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας παρέχει προστασία και αυτοπεποίθηση στην οδήγηση και τη στάθμευση, όλες τις ώρες της ημέρας και τη νύχτας. Από έξυπνους αισθητήρες που ελέγχουν το περιβάλλον γύρω σας και σας προειδοποιούν για ενδεχόμενους κινδύνους μέχρι και υποβοήθηση οδήγησης και παθητική ασφάλεια. Το Eclipse προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφαλείας, για εσάς και τους συνεπιβάτες σας.
Και στο θέμα του κινητήρα, ισχύει η μεταβατική κατάσταση, με διαθέσιμο προς το παρόν τον ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο 1.500άρη turbo κινητήρα, με το σύστημα MIVEC (χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής/εξαγωγής), σύστημα άμεσου ψεκασμού, ηλεκτρική wastegate και κοίλες βαλβίδες με πλήρωση νατρίου (sodium), παρόμοιες με αυτές του Lancer Evolution Final Edition. Η απόδοση του να φτάνει τους 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., και η ροπή του τα 250 Nm, στις 1.800 σ.α.λ.. Ο αλουμινένιος κινητήρας έχει σχεδιαστεί με προτεραιότητα την εξοικονόμηση βάρους, με την πολλαπλή εξαγωγής να είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, και την πολλαπλή εισαγωγής να είναι κατασκευασμένη από ρητίνη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει 50% μείωση της θερμοκρασίας του αέρα. Δεν αποκλείεται να προστεθεί τελικά στη γκάμα και ο πετρελαιοκινητήρας 2,2 όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Η κίνηση μεταφέρεται στη δικίνητη έκδοση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η τετρακίνητη έκδοση, με το CVT κιβώτιο και Sport πρόγραμμα για μηχανικές αλλαγές, μέσω τον paddles στο τιμόνι, ανεβαίνει αρκετά σε κόστος και προορίζεται για τους απαιτητικούς. Η δικίνητη έκδοση ξεκινά από τα €24.900, ενώ η τετρακίνητη από τα €35.900. Σε κάθε περίπτωση, όποιος τυχερός αγοράσει το νέο δημιούργημα της Mitsubishi, προσβλέπει αφενός στο εξαιρετικό after sales του Ομίλου Σαρακάκη και αφετέρου στην υψηλή τιμή μεταπώλησης της ιαπωνικής φίρμας …