Μέσα στον κατακλυσμό των SUV και των Crossover, ποιος δίνει σημασία σ’ ένα station wagon, ιδιαίτερα σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου αυτό διαχρονικά θεωρείται… αυτοκίνητο δεύτερης κατηγορίας! Όμως η Volvo διαφωνεί, και πολύ καλά κάνει, αφού αποδεικνύει με το V90 πόσο αστήρικτη είναι αυτή η κρίση! Πόσω μάλλον που αυτό συνδυάζει την άνεση μιας λιμουζίνας με μια απόσταση από το έδαφος, της τάξης των 215 χιλιοστών, η οποία του επιτρέπει να αφήνει την άσφαλτο και να κινείται χωρίς πρόβλημα σε ήπιες εκτός δρόμου επιφάνειες. Δηλαδή, εμφάνιση και πλεονεκτήματα λιμουζίνας, χώροι… ημιφορτηγού και εύκολες αποδράσεις σε χωμάτινες διαδρομές χωρίς ακρότητες!
Βέβαια, το ιδανικό τερέν του V90 είναι οι μακρινές διαδρομές σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Κάτι που αφορά πλέον και τη χώρα μας, μετά τη σταδιακή κατασκευή μοντέρνων αυτοκινητόδρομων, σε όλη την ηπειρωτική χώρα. Πράγματι, στην εθνική οδό ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του, ενώ και στις στροφές υπερέχει, λόγω του χαμηλού ύψους και κέντρου βάρους του. Στο εσωτερικό του, η άνεση είναι δεδομένη, το ίδιο και η πολυτέλεια σε συνδυασμό με το high tech εξοπλισμό.
Υψηλής ποιότητας υλικά, μινιμαλιστικός σχεδιασμός και σχολαστική σημασία στη λεπτομέρεια κάνουν την καμπίνα έναν παράδεισο όπου όλοι ταξιδεύουν πρώτη θέση! Το σύστημα infotainment της Volvo (Sensus) είναι μεταξύ των καλύτερων ανεξαρτήτως κατηγορίας, καθώς έχει να επιδείξει εύκολη πλοήγηση, πολύ καλό μενού, έξυπνες λύσεις και γρήγορη απόκριση, σε συνδυασμό με τη μεγάλη οθόνη των 9,0 ιντσών.
Για όσους δίνουν μεγάλη σημασία στη μουσική, όπως ο υποφαινόμενος, ενθουσιάζει το πολύ καλό ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins, που χρεώνεται επιπλέον αλλά αξίζει, ενώ εντυπωσιακά όπως πάντα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, που καλύπτουν πρακτικά τα πάντα, μεταξύ αυτών και την ημιαυτόνομη οδήγηση! Παράλληλα, ο μεγάλος χώρος αποσκευών και μια σειρά από ευέλικτα χαρακτηριστικά καθιστούν αυτό το πολυτελές στέισον βάγκον ένα χρησιμότατο εργαλείο. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 235 PS επαρκεί με το παραπάνω για την ασφαλή επιτάχυνση του αμαξώματος που αγγίζει τους 2 τόνους σε βάρος. Το V90 CC είναι τετρακίνητο, σε κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και όταν χρειαστεί μεταφέρεται μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς. Η συνεργασία του κινητήρα με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι σπουδαία, με χαρακτηριστική άνεση στη λειτουργία και τις αλλαγές. Για όλα αυτά θα χρειαστούν κάτι παραπάνω από 60.000 ευρώ, οπότε οι δυνητικοί αγοραστές του ανήκουν σε ειδική κατηγορία. Όμως όσοι έχουν την οικονομική άνεση αξίζει να σκεφτούν σοβαρά να θα αγοράσουν ένα SUV ή αυτό το κινούμενο διαμάντι!