Η Honda αυξάνει τη χρήση του υδρογόνου ως φορέα ενέργειας, ενώ παράλληλα προσπαθεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα αυτού.
Αποτελώντας τον πυρήνα των δραστηριοτήτων της στον τομέα του υδρογόνου, η Honda θα προωθήσει περαιτέρω το σύστημα κυψελών καυσίμου. Με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς που αναπτύσσεται από κοινού με τη General Motors (GM), η Honda θα επιδιώξει να υπερδιπλασιάσει την ανθεκτικότητα και να μειώσει το κόστος στο ένα τρίτο.
Αφού επιτύχει τους στόχους της με τη GM, η Honda θα συνεχίσει τη βασική της έρευνα για τις μελλοντικές τεχνολογίες κυψελών καυσίμου προκειμένου να διπλασιάσει και πάλι την ανθεκτικότητα και να μειώσει στο μισό το κόστος από το πρόσφατα μειωμένο επίπεδο.
Η εταιρεία έχει προσδιορίσει τέσσερις βασικούς κλάδους για τη χρήση του συστήματος κυψελών καυσίμου της: οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEV), επαγγελματικά οχήματα, σταθεροί σταθμοί παραγωγής ενέργειας και μηχανήματα έργων ενώ θα συνεργαστεί ενεργά με άλλες εταιρείες.
Στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων, εκτός από τη διεξαγωγή κοινής έρευνας σε βαρέα φορτηγά με κυψέλες καυσίμου με την Isuzu Motors Limited, η Honda ξεκίνησε τη δοκιμαστική οδήγηση για σκοπούς επίδειξης επαγγελματικών φορτηγών εξοπλισμένων με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς σε συνεργασία με την Dongfeng Motor Group Co., Ltd.
Τέλος, η Honda θα συνεχίσει να ασχολείται με την έρευνα και εξέλιξη στο μέλλον με σκοπό να χρησιμοποιήσει τις δικές της τεχνολογίες υδρογόνου, όπως ένα σύστημα κυψελών καυσίμου και τεχνολογίες ηλεκτρόλυσης νερού υψηλής διαφορικής πίεσης, στον τομέα της διαστημικής τεχνολογίας.