Όταν λέμε «Μένουμε Σπίτι» δεν εννοούμε «κλεινόμαστε μέσα και κλαίμε τη μοίρα μας». Εννοούμε ότι προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε δημιουργικά αυτό το χρονικό διάστημα, που εύχομαι να μην είναι πολύ μεγάλο. Άλλοι θα θυμηθούμε μια ξεχασμένη συλλογή γραμματοσήμων, άλλοι τη συλλογή τηλεφωνικών καρτών, ή εκείνη με τα σπιρτόκουτα και πολλές άλλες, χωρίς να ξεχνάμε και τις αποκλειστικά «παραγωγικές» συνήθειες, όπως κέντημα, πλέξιμο, ράψιμο κ.λπ. Στα διαλείμματα μεταξύ των καθιερωμένων «μηχανικών» συνηθειών που είχαμε όταν καθόμασταν σπίτι, διαβάζαμε βιβλία και βλέπαμε τηλεόραση. Για τα βιβλία η ΑΜΑΡΥΣΙΑ έχει προβλέψει άλλη σελίδα.
Για την τηλεόραση έχει έτοιμη συνταγή: Ειδήσεις μόνο δυο φορές την ημέρα (πρωί, βράδυ) για ενημέρωση επί της πορείας των πραγμάτων και ύστερα Ντοκιμαντέρ, Ταινίες, Σήριαλ, αυστηρά με αυτή την επιμορφωτική σειρά, μιας και τα Αθλητικά αποτελούν μια κατηγορία εκτός συναγωνισμού. Μιλώντας για Ντοκιμαντέρ ξεκινώ με αυτά που δείχνει η δημόσια τηλεόραση της ΕΡΤ και το κανάλι της Βουλής, ενώ για Αθλητικά υπάρχει το κανάλι ΕΡΤ Sports. Αυτά για τους φίλους και τις φίλες που πληρώνουν συνδρομή στην ΕΡΤ ντε και καλά μέσα από τη ΔΕΗ.
Εκμεταλλευτείτε τους. Να η (δυσάρεστη) ευκαιρία. Οι υπόλοιποι που πληρώνουν κάποια μηνιαία συνδρομή για να βλέπουν όλα τα προαναφερθέντα σε ιδιωτικές πλατφόρμες (Cosmote, Nova, Vodaphone, Wind, Netflix κ.λπ.) έχουν άλλες ευκαιρίες και μια από αυτές τούτη τη βδομάδα είναι το σήριαλ «Trigonometry».
«Trigonometry»
Πρόκειται για μια σειρά της βραβευμένης Ελληνίδας σκηνοθέτριας, Αθηνάς – Ραχήλ Τσαγγάρη (που μας είχε χαρίσει στο παρελθόν τις ταινίες Chevalier και Attenberg) και ως παραγωγός τις ταινίες Κυνόδοντας, Άλπεις και Digger. Πρόκειται για μια σειρά παραγωγής του BBC που παρουσιάστηκε στο 70ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου στο πλαίσιο της ενότητας «Berlinale Series», η οποία ξεκίνησε σε Α’ τηλεοπτική προβολή την Πέμπτη 19 Μαρτίου, λίγες μέρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στην Αγγλία.
Το «Trigonometry» αφηγείται τη ζωή του διασώστη Κίεραν (Γκάρι Καρ) και της σεφ Τζέμα (Ταλίσα Τεξέιρα), ενός αγαπημένου ζευγαριού που ζει στο σύγχρονο Λονδίνο και το οποίο αναγκάζεται, λόγω οικονομικών δυσχερειών, να αναζητήσει συγκάτοικο. Όταν η νεαρή Ρέι νοικιάζει ένα δωμάτιο στο σπίτι του Κίεραν και της Τζέμα, τα πράγματα περιπλέκονται, με τη σχέση των τριών συγκατοίκων να μετατρέπεται σε ένα ερωτικό τρίγωνο. Στον ρόλο της Ρέι συναντάμε την πολυβραβευμένη Αριάν Λαμπέντ (Attenberg, Ο Αστακός).
Το σενάριο της σειράς υπογράφουν οι Ντάνκαν Μακμίλαν (Το Στέμμα – The Crown) και Έφι Γουντς (Brexit) και την παραγωγή οι Τέσα Ρος και Τζούλιετ Χάουελ. Στον ρόλο του σκηνοθέτη μαζί με την Αθηνά – Ραχήλ Τσαγγάρη συναντάμε τη Στέλλα Κοράντι, που σκηνοθετεί τα 3 από τα 8 επεισόδια της σειράς, ενώ τη μουσική έχει αναλάβει ο Έλληνας συνθέτης Αλέξης Γράψας (Empire). Η σειρά 8 επεισοδίων έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη στο Cosmote Series HD και συνεχίζεται κάθε Πέμπτη βράδυ στις 23.00 με νέο επεισόδιο. Ταυτόχρονα με την προβολή τους στο Cosmote Series HD, τα επεισόδια θα είναι διαθέσιμα και μέσα από τη δωρεάν, on demand υπηρεσία Cosmote TV Plus, οπότε εσείς που χάσατε την αρχή θα την πετύχετε και μην ανησυχείτε, ξέχωρα από το γεγονός ότι κάθε επεισόδιο στην έναρξη έχει μια σύντομη περίληψη των προηγούμενων.
«Το ξέπλυμα»
Γι’ αυτούς που δεν θέλουν να μπλέκουν με σήριαλ, έχουμε τη διασκεδαστική περιπέτεια «Το ξέπλυμα» (95’) του Στίβεν Σόντεμπεργκ (Αληθοφανή Ψέματα, Contagion, Παρενέργειες) που προβάλλεται μόνο στο Netflix και παίζουν Μέριλ Στριπ, Γκάρι Όλντμαν και Αντόνιο Μπαντέρας. Σύμφωνα με την υπόθεση, όταν οι ειδυλλιακές διακοπές της Έλεν Μάρτιν παίρνουν αναπάντεχη τροπή, η Έλεν αρχίζει να ερευνά τους λόγους που έχει στα χέρια της ένα ψεύτικο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Ερευνώντας, θα ανακαλύψει έναν κυκεώνα αμφισβητήσιμων συναλλαγών που συνδέονται με ένα δικηγορικό γραφείο του Παναμά, τα συμφέροντα του οποίου εξυπηρετούνται με το να βοηθάει τους πλούσιους να γίνονται πλουσιότεροι μέσα από εταιρείες – κελύφη, ή offshore λογαριασμούς. Ο Όλντμαν και ο Μπαντέρας με απολαυστικό τρόπο εξηγούν στον θεατή ότι η δυσάρεστη κατάσταση της Έλεν είναι αποτέλεσμα φοροδιαφυγής, δωροδοκιών και άλλων παράνομων και παράλογων ενεργειών που υποστηρίζουν το πιο διεφθαρμένο χρηματοπιστωτικό σύστημα του κόσμου, το οποίο κινείται σε ένα λαβύρινθο από την Κίνα, το Μεξικό, την Αφρική (μέσω του Λος Άντζελες) και την Καραϊβική και καταλήγει στην υπόθεση των Panama Papers του 2016.