Αναβολή για τις 15 Οκτωβρίου 2025 πήρε η εκδίκαση στο Συμβούλιο της Επικρατείας, της υπόθεσης που αφορά στην ανακατασκευή ή κατεδάφιση της γέφυρας της Βαρυμπόμπης και την τοποθέτηση πλευρικών διοδίων στο σημείο.
Όπως ενημέρωσε ο Δήμος Διονύσου, «κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Ε’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, η υπόθεση αναβλήθηκε, έπειτα από επίμονες νομικές προσπάθειες των πληρεξούσιων δικηγόρων του Δήμου.
Η αναβολή αυτή δεν ήταν εύκολη. Οι εκπρόσωποι της παραχωρησιούχου εταιρείας «Νέα Οδός Α.Ε.» αντέδρασαν έντονα, ζητώντας να συζητηθεί η υπόθεση άμεσα. Ωστόσο, μετά από ουσιαστική παρέμβαση και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία του νομικού εκπροσώπου του Δήμου, ο πρόεδρος του Δικαστηρίου χορήγησε αναβολή για τη δικάσιμο της 15ης Οκτωβρίου 2025, τόσο για την υπόθεση του Δήμου Διονύσου όσο και για εκείνη του Δήμου Κηφισιάς.
Με βάση τα παραπάνω, η δημοτική Αρχή θα ζητήσει τη σύγκλιση της Διαδημοτικής Διαπαραταξιακής Επιτροπής των Δήμων Κηφισιάς και Διονύσου, προκειμένου να προγραμματιστούν συντονισμένες ενέργειες με στόχο την οριστική επίλυση του ζητήματος.»
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο του 2025, το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να συνεχίσει τη σύμβαση της Ιόνιας Οδού, με νέα τριετή παράταση στην τοποθέτηση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων.
Με την απόφαση αυτή, μετατέθηκε χρονικά -έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2027- το ζήτημα των διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο χωρίς να δίνεται οριστική λύση ενώ παράλληλα το ελληνικό δημόσιο θα κληθεί να καταβάλλει νέες αποζημιώσεις στην παραχωρησιούχο.
Σημειώνεται ότι, όπως έχει δηλώσει το 2024 ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, όσο δεν λειτουργούσαν διόδια στους δύο αυτούς κόμβους, το Δημόσιο κατέβαλλε ετησίως 25 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία.
Η γέφυρα της Βαρυμπόμπης
Ο Νίκος Ταχιάος είχε χαρακτηρίσει τη γέφυρα της Βαρυμπόμπης «γερασμένη», τονίζοντας ότι «πρέπει άμεσα να δρομολογηθούν παρεμβάσεις σε αυτή, καθώς βούληση της ηγεσίας του Υπουργείου είναι να προχωρήσει άμεσα στα όσα απαιτούνται και να δοθεί οριστική λύση. Η γέφυρα θα πρέπει να ανακατασκευαστεί ή να κατεδαφιστεί ανεξαρτήτως από το εάν μπουν διόδια στη Βαρυμπόμπη».
Σύμφωνα με πληροφορίες που είχε δημοσιεύσει το «Έθνος», στο χρονοδιάγραμμα, το οποίο συνοδεύει τη συμφωνία παράτασης της σύμβασης με την Ιόνια Οδό, καθορίζεται η 20ή Αυγούστου 2025 ως ημερομηνία έναρξης των πρόδρομων εργασιών, ενώ η έναρξη κατασκευής τοποθετείται περίπου ένα μήνα αργότερα με στόχο ολοκλήρωσης την 01.07.2027.
Λεπτομέρειες για κατεδάφιση της γέφυρας, δεν δίνονται ενώ στο κυρίως κείμενο της συμφωνίας αναφέρεται μόνο ότι μελέτες θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός της νέας προθεσμίας.
Ειδήσεις από τον Διόνυσο στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook