Συμπληρώνοντας ένα χρόνο παρουσίας στα ελληνικά φωτογραφικά δρώμενα η ομάδα ART/IF/ACT, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεών της και με την υποστήριξη του Μουσείου Μπενάκη, παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον διεθνούς φήμης αμερικανό φωτογράφο και μέλος του φωτογραφικού πρακτορείου Agence VU, Michael Ackerman.
Ο Michael Ackerman θα πραγματοποιήσει 5ήμερο φωτογραφικό masterclass στον χώρο του Μουσείου Μπενάκη στην οδό Πειραιώς (1-5 Ιουνίου 2011).
Το Masterclass ““Half Life” απευθύνεται σε φωτογράφους και γενικότερα σε καλλιτέχνες εξοικειωμένους με το φωτογραφικό μέσο και θα περιλαμβάνει καθημερινή πρακτική φωτογραφικών λήψεων, με παράλληλη κριτική, επιλογή και καθοδήγηση από τον Michael Ackerman (Ημερομηνία διεξαγωγής Masterclass: Τετάρτη 1 Ιουνίου έως και Κυριακή 5 Ιουνίου 2011 / Προθεσμία υποβολής συμμετοχών: Παρασκευή 29/4/2011 / Τόπος διεξαγωγής: Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα) / Οργάνωση παραγωγής: ART/IF/ACT / Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.art-if-act.com / κατηγορία: PROJECTS
Λίγα λόγια για τον Michael Ackerman
Ο Michael Ackerman είναι Aμερικανός φωτογράφος, γεννημένος το 1967 στο Τελ Αβίβ και εκπροσωπείται από το πρακτορείο VU. Aπό την πρώτη του έκθεση το 1999 ο Michael Ackerman εντυπωσίασε με την νέα ριζοσπαστική και μοναδική του προσέγγιση. Η δουλειά του στο Βαρανάσι με τίτλο “End Time City” (εκδόσεις Delpire) αποφεύγει κάθε είδους εξωτισμό ή προσπάθεια περιγραφής της πραγματικότητας, διερευνώντας το δίπτυχο χρόνος – θάνατος με μία ελεύθερη προσέγγιση, κυρίως μέσα απ’ τη χρήση της «πανοραμικής» απόστασης. Το 2001 δημοσιεύει τη δεύτερη εκδοτική του δουλειά με τίτλο «Fiction» (εκδόσεις Delpire), όπου αινιγματικές, κοκκώδεις εικόνες αντανακλούν τον προσωπικό του κόσμο και μεταφέρουν την αγωνία και την αμφιβολία των αναζητήσεών του.
To 2010, πάλι από τις εκδόσεις Delpire, παρουσιάζει το βιβλίο «Half Life». Εδώ ο Ackerman κατασκευάζει ένα ολόκληρο σύστημα από αναφορές και αντηχήσεις μνήμης, υπογραμμίζοντας μιά αρχέγονη ερήμωση.
Το 1998 κέρδισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου νέου φωτογράφου στο International Centrer of Photography της Νέας Υόρκης και το 1999 το Prix Nadar για τη δουλειά του στο End Time City.