Και τα τρία ενδιαφερόμενα σχήματα έδωσαν το «παρών» στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας. Στη διαδικασία όσοι είχαν προεπιλεγεί κατά το πρώτο στάδιο υπέβαλαν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές για το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο, το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή της νέας χάραξης. Οι πληροφορίες, αλλά και το ενδιαφέρον που είχαν δείξει το τελευταίο διάστημα οι τρεις ενδιαφερόμενοι, υποβάλλοντας ερωτήματα σχετικά με τον διαγωνισμό, έδειχναν ότι ο διαγωνισμός δεν θα είχε απώλειες
Συγκεκριμένα, με βάση τη σειρά υποβολής των προσφορών, πρόκειται για τα εξής σχήματα:
1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ-VINCI-SIEMENS AG “TVS”
2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ–GHELLA SpA–ALSTOM TRANSPORT S.A.
3.ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ–ANSALDO STP S.p.A–HITACHI RAIL ITALY SPA
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η εξέλιξη αυτή «αποτελεί ένα σημαντικό στάδιο στην πορεία υλοποίησης της Γραμμής 4 του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην ΕΕ, προϋπολογισμού δημοπράτησης για το πρώτο τμήμα 1,51 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ».
Αν και σε αναμονή του σκεπτικού της απόφασης του ΣτΕ για το έργο Άκτιο-Αμβρακία, σχετικά με τις εταιρείες που συμμετείχαν στο καρτέλ των κατασκευών, τελικά η εταιρεία έλαβε την απόφαση να μην καθυστερήσει άλλο την εξέλιξη του διαγωνισμού. Δεν αποκλείεται η δημοσιοποίηση του σκεπτικού να φέρει κάποια προσκόμματα και στο τεράστιο έργο της Γραμμής 4.
Σε σχετική της ανακοίνωση, η διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. εκφράζει την ικανοποίησή της για την απρόσκοπτη εξέλιξη της διαδικασίας και ευχαριστεί όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τη μέχρι σήμερα συνεργασία τους.
Πηγή: tovima.gr