Στην αρχή ήταν το σύνθημα «Το Μέλλον Ξεκίνησε» που διάλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ και αποκαλύφθηκε ότι είχε χρησιμοποιηθεί στην προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ, επί Σημίτη, το 2000. Μετά, ήταν το τηλεοπτικό σποτάκι της Ν.Δ. με τον Αντώνη Σαμαρά που συναντά τους πιτσιρικάδες που παίζουν μπάλα και η προτροπή «κάτσε να τα πούμε, ρε Νικόλα». Αλλά η… αποθέωση ήταν το διαφημιστικό των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και το παιχνίδι του Πάνου Καμμένου με τον «μικρό Αλέξη» και το τρενάκι του.
Κοινό στοιχείο όλων των πολιτικών διαφημίσεων – και γενικώς της προεκλογικής καμπάνιας; Η έλλειψη φαντασίας και πρωτοτυπίας. Δει δη χρημάτων, έλεγαν, βέβαια, οι αρχαίοι και εν μέρει έχουν δίκιο.
Το υπόλοιπο μέρος, όμως, αφορά στα… μυαλά των υπεύθυνων στα κομματικά επιτελεία, καθώς δεν έχουν κατανοήσει ότι πλέον η πολιτική επικοινωνία είναι πολύ διαφορετική και προσωποποιημένη, ιδίως από τη στιγμή που κυριαρχούν το διαδίκτυο και τα social media.