Από την έντυπη έκδοση της εβδομαδιαίας Αμαρυσίας – 03/05/2025
Με την κυβέρνηση και τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη να παρουσιάζει το νομοσχέδιο για τον «νέο ΟΣΕ», με έμφαση στα συστήματα ασφάλειας και την ενίσχυση του προσωπικού, και τον πρωθυπουργό να δηλώνει ότι θ’ ακολουθηθεί «μοντέλο ΔΕΗ» για την ανάταξη των σιδηροδρόμων, τα Τέμπη και η ανείπωτη τραγωδία είναι αυτά που παραμένουν στην επικαιρότητα. Αφορμή η διαβίβαση στη Βουλή της δικογραφίας που αφορά τον πρώην υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή αυτή τη φορά, αλλά και τον προκάτοχό του επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη.
Η κυβερνητική πλειοψηφία προσανατολίζεται ν’ ακολουθήσει τώρα μοντέλο ανάλογο με αυτό της προανακριτικής επιτροπής για τον Χρήστο Τριαντόπουλο και να παραπέμψει έτσι απευθείας στο δικαστικό συμβούλιο τον πρώην υπουργό και εκεί ν’ αποφασίσουν οι δικαστές εάν θα καθίσει ή όχι στο σκαμνί του Ειδικού Δικαστηρίου. Η αντιπολίτευση ωστόσο αντιδρά ως προς τη διαδικασία και υποστηρίζει ότι θα πρέπει να συζητηθεί η δικογραφία στη Βουλή και η προανακριτική επιτροπή να εξετάσει κανονικά μάρτυρες – συμπεριλαμβανομένου ενδεχομένως και του Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως είχε ζητήσει και την προηγούμενη φορά για τον Χρ. Τριαντόπουλο.