Ο λόγος για τη Sanyo Hellas, η οποία προωθεί τη λειτουργία –εντός των επόμενων μηνών- ενός νέου εμπορικού κέντρου στον χώρο όπου στεγάζεται η υπεραγορά Carrefour, δίπλα στο κτήριο της Helexpo. Ουσιαστικά πρόκειται για την προσθήκη άλλων 6.500 τ.μ. στο υφιστάμενο ακίνητο, που θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας αγοράς με συνολική επιφάνεια περίπου 23.500 τ.μ., η οποία θα φιλοξενεί 70 καταστήματα. Η επένδυση της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 12 εκατ. ευρώ, χωρίς στο ποσό αυτό να συνυπολογίζεται η αγορά του οικοπέδου των 32 στρεμμάτων, που έχει πραγματοποιηθεί τμηματικά.
Το Avenue θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις αρχές Μαρτίου, με σκοπό να προσελκύει ετησίως 6 εκατομμύρια επισκέπτες, αποκομίζοντας έσοδα από μισθώματα της τάξεως των 3,5 εκατ. ευρώ. Όπως επισήμανε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Sanyo, Ν. Παπαγεωργίου, κατά την πρόσφατη παρουσίαση του κέντρου, το Avenue θα έχει διαφορετική φιλοσοφία από αυτή του γειτονικού υπερτοπικού κέντρου «Mall». «Το Mall το IBC και τ’ άλλα κέντρα είναι περισσότερο υπερτοπικού χαρακτήρα, όπου κάποιος πάει για να περάσει πολλές ώρες», όπως είπε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει: «Το Avenue θα λειτουργεί σαν ένα καθημερινό εμπορικό κέντρο, όπου κάποιος θα μπορεί να κάνει τη βόλτα του γρήγορα».
Η χωροθέτηση του κέντρου θα έχει ως εξής: 44 καταστήματα, από 15 έως 230 τ.μ. θα βρίσκονται στο ισόγειο, ένα μεγάλο κατάστημα 1.000 τ.μ. θα αναπτυχθεί στο ημι-ισόγειο, ενώ θα υπάρχει ένα υπερυψωμένο ισόγειο 475 τ.μ. και 4 καταστήματα, από 80 έως 190 τ.μ. στον 10ο όροφο. Η διαφοροποίησή του από τα γειτονικά εμπορικά κέντρα είναι ότι θα προσφέρει στον καταναλωτή ευκολία και άνεση στην πρόσβαση, μέσω ενός χώρου στάθμευσης 2.000 θέσεων, ο οποίος θα λειτουργεί δωρεάν. Στα ιδιαίτερα στοιχεία του… χαρακτήρα του περιλαμβάνεται, επίσης, η εντυπωσιακή ανοιγοκλειόμενη στέγη που θα διαθέτει και η οποία θα φέρει αισθητήρες βροχής που θα δίνουν εντολή για το κλείσιμό της σε περίπτωση κακοκαιρίας.
Όσον αφορά στα καταστήματα που θα φιλοξενεί, ήδη βαίνουν προς το τέλος τους οι συμφωνίες με τις αλυσίδες λιανικής H&M (μεγάλο ανταγωνιστή της Zara), Guess, Marasil, Rammer, Gelato, Nine West, Oxford Company, Alexi Andrioti, Leonards, Med, Segue, ενώ στον χώρο θα λειτουργήσει και ένας υπαίθριος παιδότοπος 4.500 τ.μ. Μέχρι σήμερα έχει μισθωθεί το 62% της συνολικής επιφάνειας του κέντρου, στο οποίο ήδη δραστηριοποιούνται οι φίρμες Carrefour, Jumbo, Sephora, Nike, Benetton, Mark’s & Spencer, Vodafone και ΤΙΜ.
Θάνος Σταθόπουλος