Στρατηγική μείωσης του κόστους δρομολογεί για το 2009 ο Όμιλος του Γρ. Σαράντη, προκειμένου να μετριάσει τις επιπτώσεις από τη συνεχιζόμενη διεθνή οικονομική κρίση. Η τελευταία, έχει πλέον κάνει αισθητή την παρουσία της ακόμη και στα προϊόντα ευρείας διανομής της εταιρείας, που διατίθενται μέσω σούπερ μάρκετ και τα οποία αποτελούν το 86% των συνολικών πωλήσεων.
Στην προσπάθειά της να «ισοσκελίσει» τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, η «Γρ. Σαράντης» προχωρεί στην περικοπή των λειτουργικών εξόδων, μέσω της αναδιάρθρωσης του δικτύου διανομής (συγχώνευση αποθηκών και διανεμητικών υποδομών εγχωρίως, αλλά και στις θυγατρικές του εξωτερικού).
Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Deutsche Bank προχώρησε στη μείωση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της εταιρείας, από τα 9,70 ευρώ στα 5,90 ευρώ, διατηρώντας ωστόσο τη σύσταση «αγοράς».
Παράλληλα, ο διεθνής οίκος εκτιμά ότι, παρά τις χαμηλές προοπτικές, η τρέχουσα αποτίμηση της εταιρείας έχει ενσωματώσει σενάρια μη ρεαλιστικά, οπότε οι ανησυχίες που διατυπώνονται θεωρούνται υπερβολικές.
Η πρόβλεψη της «Γρ. Σαράντης» για τα οικονομικά δεδομένα του 2008, κάνουν λόγο για πωλήσεις στα 266 εκατ. ευρώ και κέρδη στα 32 εκατ. ευ-ρώ. Όσο για τις προβλέψεις της φετινής χρήσης, αυτές εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν κατά τη διάρκεια του προσεχούς Μαρτίου.