Συνεχίζοντας τις καινοτόμες επενδύσεις της στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων ελληνικών προϊόντων, η COCA-COLA 3E παρουσίασε πρόσφατα στην αγορά τον ελληνικό χυμό Frulite Βύσσινο-Μάνγκο.
Την ίδια στιγμή, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες του νεανικού κοινού για διασκέδαση, η εταιρεία αξιοποίησε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και δημιούργησε τη διαδραστική πλατφόρμα «taste-like-party», μέσω του Facebook. Η εν λόγω πλατφόρμα παρέχει στους επισκέπτες της τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν το πάρτι που επιθυμούν, με τη στήριξη του Frulite.
Θάνος Σταθόπουλος