Μέσα από το ολοκληρωμένο brand υπηρεσιών Support 360°, η Κωτσόβολος ενισχύει τη σειρά υπηρεσιών Premium Total Support που πλέον καλύπτει σχεδόν όλες τις κατηγορίες συσκευών. Χάρη, στη νέα σειρά υπηρεσιών οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν των παρακάτω επιπρόσθετων προνομιών σε ανταγωνιστικές τιμές:
Για πλυντήρια ρούχων και πιάτων, στεγνωτήρια, ελεύθερες κουζίνες και τηλεοράσεις προσφέρονται επιπλέον έναντι του απλού Total Support: α) Δέσμευση επισκευής σε 14 ημέρες (αντί των 28 ημερών που ισχύει στα απλά πακέτα), β) δανειστική συσκευή για την περίοδο της επισκευής και γ) άμεση αντικατάσταση στο προϊόν σε περίπτωση εμφάνισης 2ης βλάβης.
Για κλιματιστικά Inverter προσφέρονται επιπλέον του απλού Total Support: α) δέσμευση επισκευής σε 14 ημέρες, β) ετήσια προληπτική συντήρηση και γ) άμεση αντικατάσταση στο προϊόν σε περίπτωση εμφάνισης 2ης βλάβης.
Οι υπηρεσίες του Premium Total Support έρχονται να ενισχύσουν περαιτέρω τα οφέλη των πακέτων Total Support που προσφέρουν διαρκή προστασία των συσκευών με ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη για έως και 5 χρόνια από την πρώτη μέρα αγοράς.
Με αφορμή τη διάθεση των υπηρεσιών Premium Total Support σε νέες κατηγορίες προϊόντων, ο Κώστας Στράτης, εμπορικός διευθυντής της Dixons South-East Europe, επεσήμανε: «Η επέκταση των πακέτων Premium Total Support του Support 360° σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες προϊόντων που διαθέτουμε, είναι μια κίνηση ενίσχυσης των δεσμών που έχουμε ήδη με τους πελάτες μας και συνεχούς υποστήριξής τους ακόμα και μετά την αγορά. Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να είμαστε Πάντα Δίπλα τους όποτε και αν μας χρειαστούν για να κάνουμε τη ζωή τους σημαντικά πιο εύκολη. Το Support 360° είναι ένα ζωντανό brand που συνεχίζει να εξελίσσεται με καινοτόμες λύσεις προκειμένου να διαθέτει σταθερά την πιο ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς».