Στον ορισμό των αντιδημάρχων στον Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού προχώρησε ο δήμαρχος, Δημήτρης Γαλάνης. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η θητεία τους είναι μέχρι τις 6 Νοεμβρίου 2021.
Ο Χαράλαμπος Μπονάτσος, ως αντιδήμαρχος Δημοτικής Διακυβέρνησης και Προγραμματισμού με τις εξής αρμοδιότητες:
-Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
-Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των δραστηριοτήτων των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού ( Κ.Ε.Π ).
-Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
-Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
-Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
-Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, εξυπηρέτησης του πολίτη και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.
-Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Ο Δημήτριος Φωτιάδης, ως αντιδήμαρχος Θεμάτων Δομημένου Περιβάλλοντος και Τοπικής Ανάπτυξης με τις εξής αρμοδιότητες:
-Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.
-Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων του Δήμου (συνεργεία ηλεκτροφωτισμού, οικοδομών, σιδηρουργών, ξυλουργών, ελαιοχρωματιστών κλπ ).
-Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα και εργασίες συντήρησης των Σχολικών Κτιρίων του Δήμου.
-Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα, παρεμβάσεις και εργασίες συντήρησης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.
-Εποπτεύει, ελέγχει και προωθεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση των συγχρηματοδοτουμένων προγραμμάτων αρμοδιότητας του, καθώς και τα αναπτυξιακά έργα τα οποία αφορούν παρεμβάσεις και αναπλάσεις στο Δήμο.
-Εποπτεύει και συντονίζει την εκπόνηση τεχνικών μελετών του Δήμου.
-Εποπτεύει και συντονίζει τα θέματα του αυτοτελούς τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
-Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του δημάρχου.
-Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
-Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
-Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
-Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Η Μίνα Μεταξίδη Μελισσουργού, ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών με τις εξής αρμοδιότητες:
-Εποπτεύει, συντονίζει και εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και της αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
-Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
-Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
-Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους του Δημοτικού και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
-Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς της.
-Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Παραμένουν όπως ορίστηκαν στην υπ’ αριθμ. 12680/01.09.2019 απόφαση δημάρχου, οι Αντιδήμαρχοι:
Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πολιτικής Προστασίας, Γεώργιος Παπαχρόνης, με της παρακάτω αρμοδιότητες:
-Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.
-Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων.
-Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός, φυσικές καταστροφές κλπ).
-Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου .
-Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
-Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
-Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
-Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Θεμάτων Φυσικού Περιβάλλοντος, Ελένη Ζέππου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ. σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ στο Δήμο.
-Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες του Πρασίνου.
-Προτείνει της εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο , την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
-Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί ή θα ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
-Συνεργάζεται με τους άλλους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
-Μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και εξυπηρέτησης του πολίτη του τομέα αρμοδιότητάς του.
-Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Θεμάτων Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτισμού και Παιδείας, Αλίκη Γκιζελή με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Είναι αρμόδια για θέματα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και για τον προγραμματισμό και τον συντονισμό των ενεργειών που αφορούν την υποστήριξη πάσης φύσεως Κοινωνικών Προγραμμάτων και ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
-Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας.
-Συντονίζει τη διοργάνωση των εκδηλώσεων των εθνικών και θρησκευτικών εορτών.
-Συντονίζει τη διοργάνωση Πολιτιστικών εκδηλώσεων.
-Έχει την εποπτεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και κάθε άλλο θέμα παιδείας του Δήμου.
-Έχει την αρμοδιότητα για θέματα Ισότητας των Φύλων.
-Έχει την αρμοδιότητα για θέματα κοινωνικής ένταξης των αλλοδαπών.
-Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες της.
-Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.
-Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητας της στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
-Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
-Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων καθώς και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
-Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.