● Στο μεταξύ διάστημα και για την εξυπηρέτηση της αριστερής στροφής που προαναφέρθηκε, η οδός Αλ. Παναγούλη μετατρέπεται σε δρόμο δύο κατευθύνσεων στο τμήμα της από την οδό Αδριανού μέχρι την οδό Ωραιοπούλου.
«Αναγκαία η συνεργασία με τη Νέα Ιωνία»
Το γεγονός ότι οι προτεινόμενες ρυθμίσεις εξαρτώνται από την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου της Νέας Ιωνίας, καθώς τόσο η οδός Παπαϊωάννου όσο και ο άξονας Αλ. Παναγούλη – Κασταμονής είναι διαδημοτικοί δρόμοι, επισήμαναν οι περισσότεροι δημοτικοί σύμβουλοι της μειοψηφίας, προκρίνοντας τη συνεργασία μεταξύ των δύο Δήμων.
Την εκτίμηση ότι οι προτεινόμενες ρυθμίσεις, εκτός από αυτές που αφορούν «κρίσιμα σημεία», όπως η οδός Αδριανού, δεν είναι αναγκαίες, εξέφρασε ο επικεφαλής της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Γιώργος Μαστοράκος. «Αν εφαρμοστούν τα μέτρα, την επόμενη μέρα θα δεχτούμε… επίθεση από τους κατοίκους», υποστήριξε ο κ. Μαστοράκος, υπογραμμίζοντας ότι η εφαρμογή των ρυθμίσεων εξαρτάται από τον Δήμο Νέας Ιωνίας. «Θετική» χαρακτήρισε ο επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ Νίκος Μπάμπαλος τη διεξαγωγή δημόσιας διαβούλευσης για το θέμα. Παράλληλα, επισήμανε με τη σειρά του ότι «θα πρέπει να συνεργαστούμε με τη Νέα Ιωνία, αλλιώς η απόφαση που θα πάρουμε θα είναι “κενό γράμμα”».
Για αποσπασματική αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στο Ηράκλειο έκανε λόγο ο επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ Γιώργος Βλαντής. «Στόχος δεν είναι μόνο η στεγανοποίηση του Ηρακλείου, αλλά το να ρυθμίσουμε τα κυκλοφοριακά ζητήματα με τους όμορους δήμους», υπογράμμισε ο κ. Βλαντής.
Την ανάγκη να υπάρχει σφαιρική εικόνα για το πώς οι ρυθμίσεις θα επηρεάσουν τις υπόλοιπες περιοχές του Ηρακλείου τόνισε η σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας Μαρία Ιγγλέση.
Τέλος, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Κυριάκος Κουτρούλης υποστήριξε ότι τα προβλήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν εκεί που υπάρχουν. «Όχι εκτεταμένες ρυθμίσεις, γιατί θα έχουμε εκτεταμένες αντιδράσεις», επεσήμανε ο κ. Κουτρούλης.
«Θα εξετάσουμε τα προβλήματα που θα προκύψουν»
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Σταύρος Γεωργόπουλος εξήγησε ότι οι προτάσεις σκοπεύουν στο να αποθαρρύνουν τους οδηγούς να χρησιμοποιούν το Ηράκλειο ως δίοδο για διάφορες κεντρικές αρτηρίες. «Θα γίνει μια αρχική εφαρμογή κι αν υπάρξουν προβλήματα, θα εξεταστούν στη συνέχεια», σημείωσε ο κ. Γεωργόπουλος.
Οι προτάσεις της μελέτης εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία, με αρκετές επισημάνσεις από τη μεριά των συμβούλων της μειοψηφίας (αναλυτικά στο καθημερινό φύλλο της «Α»).
Αρετή Κοτσολάκου