Παράλληλα, εξέφρασαν κι εκείνοι από την πλευρά τους, τη δυσφορία τους για την απουσία του συγκοινωνιολόγου από τη συνεδρίαση. Δεν έλειψε, πάντως, κι ο αντίλογος από κατοίκους που μένουν σε άλλους, διπλανούς στην οδό Άργους δρόμους, υποστηρίζοντας ότι «με τα μέτρα που εισηγείται η Επιτροπή, η κίνηση θα φύγει από την Άργους και θα επιφορτίσει τις παρακείμενες οδούς».
«Προεκλογικά τεχνάσματα στις Αδάμες»
Το θέμα, για μια ακόμη φορά, ανέλυσε διεξοδικά ο πρόεδρος του συλλόγου «Κηφισός» Δημήτρης Κυριαζόπουλος, ο οποίος, όπως και στην αμέσως προηγούμενη συνεδρίαση του Σώματος, όπου είχε εκθέσει το πρόβλημα, υποστήριξε ότι «όλα ξεκίνησαν το 2004, όταν και έκλεισαν λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων τα φανάρια της Εθνικής Οδού και ο τότε υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Ξανθόπουλος υποσχέθηκε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου ότι θα κατασκευαστεί υπόγειος κόμβος στην οδό Ιλισσίων – Χελιδονούς», χαρακτηρίζοντας τη συγκεκριμένη εξέλιξη ως «το Βατερλώ των Αδαμών».
Όπως ανέφερε ο κ. Κυριαζόπουλος, «η υπερτοπική κυκλοφορία πέρασε στο σύνολό της μέσα από την οδό Ερμιόνης, ο οποίος αποτέλεσε τον τοπικό κόμβο» και στη συνέχεια κάλεσε τους κατοίκους της περιοχής να προχωρήσουν σε δυναμικές ενέργειες διεκδίκησης του έργου διάνοιξης του παλαιού κόμβου της Νέας Κηφισιάς, υπέργεια και υπόγεια, προκειμένου να δοθεί λύση στην κυκλοφοριακή φόρτιση της περιοχής.
Ως προς τη λύση που προτάθηκε για την κυκλική διαδρομή από την οδό Ερμιόνης, ο κ. Κυριαζόπουλος υποστήριξε ότι «είναι φύσει αδύνατον να κάνουν παράκαμψη τα αμάξια από την οδό Ερμιόνης από τον παράδρομο της Εθνικής Οδού, καθώς η κατάσταση θα γίνει άκρως επικίνδυνη για ανθρώπινα θύματα».
Μάλιστα, ο πρόεδρος του συλλόγου άφησε σαφείς αιχμές για τη στάση της διοίκησης και του Δημοτικού Συμβουλίου ως προς το πρόβλημα τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Το Σώμα ψηφίζει σήμερα την πρόταση με τα τέσσερα σημεία και το μεγάλο θέμα είναι πότε θα υλοποιηθούν οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις, δίχως την παραμικρή απόκλιση. Κατά τη γνώμη μας το θέμα παραπέμπεται σαφώς για μετά τις δημοτικές εκλογές και πιστεύουμε ότι πρόκειται για ένα προεκλογικό τέχνασμα».
Η πρόταση της Επιτροπής Κυκλοφοριακού, με την προσθήκη της πρότασης του δημάρχου για την απαγόρευση μόνο της στάθμευσης κατά μήκος του παραδρόμου της Εθνικής Οδού, εγκρίθηκε από το Σώμα κατά πλειοψηφία, με «λευκές» τις ψήφους του αντιδημάρχου Βαγγέλη Σιδέρη, της Ελευθερίας Λιαπάκη και του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Τηλέμαχου Τσιλιγκίρη, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν για την απουσία του συγκοινωνιολόγου Θ. Μαυρογιώργη από τη συνεδρίαση.
Γιάννης Μπεθάνης