Αμετάβλητα έμειναν τα πρόσωπα στις 5 αντιδημαρχίες του Δήμου Κηφισιάς για το 2010, καθώς και οι αρμοδιότητές τους. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δήμου, οι αντιδήμαρχοι είναι οι εξής:
● Άννα Κορογιαννάκη: Αντιδήµαρχος Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας – αναπληρώτρια δήμαρχος, αρµόδια για τη λειτουργία των Τµηµάτων:
α) Προγραµµατισµού και Περισυλλογής Απορριµµάτων της Δ/νσης Καθαριότητας.
β) Διαχείρισης Ανακυκλώσιµων Υλικών της Δ/νσης Καθαριότητας.
γ) Κίνησης – Συντήρησης Οχηµάτων της Δ/νσης Καθαριότητας.
δ) Οδοκαθαρισµού της Δ/σης Καθαριότητας.
ε) Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (ΠΣΕΑ).
● Βασίλης Κωνσταντακόπουλος: Αντιδήµαρχος Δηµοτικής Λειτουργίας, αρµόδιος για τη λειτουργία:
α) Της Διεύθυνσης Δηµοτικής Αστυνοµίας.
β) Του Τµήµατος Αιρετής Διοίκησης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
γ) Του Τµήµατος Μηχανογράφησης και του γραφείου της Νοµικής Υπηρεσίας.
δ) Του Τµήµατος Πρωτοκόλλου & Εσωτερικού Ελέγχου της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
ε) Του Τµήµατος Αιρετής Διοίκησης, Δηµαρχιακής Επιτροπής και Αντιδηµάρχων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
Επίσης θα αναπληρώνει τον δήµαρχο στην προεδρία της Δηµαρχιακής Επιτροπής.
● Νίκος Παναγιώτου: Αντιδήµαρχος Έργων, αρµόδιος για τη λειτουργία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, καθώς και την εφαρµογή και λειτουργία της Ελεγχόµενης Στάθµευσης.
● Βαγγέλης Σιδέρης: Αντιδήµαρχος Πρασίνου, αρµόδιος για τη λειτουργία:
α) Του Τµήµατος Πρασίνου και Κηποτεχνίας της ΔΙνσης Περιβάλλοντος.
β) Του Τµήµατος Ηλεκτροφωτισµού της ΔΙνσης Καθαριότητας.
γ) Του Τµήµατος Συντήρησης Δηµοτικών Χώρων και Κατασκευών της Δ/νσης Τεχνικής Υπηρεσίας.
● Ανέστης Νικολέλης: Αντιδήµαρχος Δηµοτικών Υπηρεσιών, αρµόδιος για τη λειτουργία:
α) Του Τµήµατος Προµηθειών Εργασιών & Διαχείρισης Υλικών της Δ/νσης Οικονοµικών Υπηρεσιών.
β) Του Τµήµατος Φόρων, Τελών, Δικαιωµάτων & Εισφορών της Δ/νσης Οικονοµικών Υπηρεσιών.
γ) Του Τµήµατος Δηµοτικής Περιουσίας & Ανταποδοτικών Τελών της Δ/νσης Οικονοµικών Υπηρεσιών.
δ) Του Τµήµατος Εκκαθάρισης & Ενταλµατοποίησης της Δ/νσης Οικονοµικών Υπηρεσιών.
ε) Του Τµήµατος Προσωπικού της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
στ) Του Τµήµατος Δηµοτικής Κατάστασης και Εκλογών της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
ζ) Του Τµήµατος Μισθοδοσίας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
η) Του Τµήµατος Εξυπηρέτησης Δηµόσιων Υπηρεσιών της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Δηµοτών.
θ) Του Τµήµατος Εξυπηρέτησης Αλλοδαπών και Εσωτ. Ανταπόκρισης της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Δηµοτών.
Επίσης, µεταβιβάζεται σε αυτόν η αρµοδιότητα της συνυπογραφής των βεβαιωτικών καταλόγων και των χρηµατικών ενταλµάτων πληρωµής των δαπανών που έχουν εκκαθαριστεί από την αρµόδια υπηρεσία του Δήµου, ενώ εξουσιοδοτείται να υπογράφει (θεωρεί) τη βεβαίωση καλής εκτέλεσης των παρεχοµένων υπηρεσιών.
Πολιτικούς Γάµους θα τελούν και οι πέντε (5) αντιδήµαρχοι.