Άμεση ήταν η απάντηση του αντιδήμαρχου Πεύκης, Παναγιώτη Ιωάννου στην αυστηρή κριτική που δέχθηκε μετά την ανακοίνωση της παρουσίασης του εμφιαλωμένου νερού με το λογότυπο του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης. Σε ανακοίνωσή του, χρησιμοποιεί εξίσου αυστηρό ύφος, κάνοντας λόγο για «γκαιμπελίσκους» και «αναρχοαυτόνομη υποκουλτούρα», ενώ εξήγησε τους όρους, με τους οποίους πραγματοποιήθηκε και τους λόγους για αυτήν την συνεργασία.
Δείτε: Εμφιαλωμένο νερό με το brand «Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης Επιχειρηματικότητα»
Στην δήλωσή του αναφέρει: «Μη προτρεχέτω η γλώττα της διανοίας», να μην προτρέχει δηλαδή η γλώσσα του μυαλού, είναι η απάντησή μας στην κριτική που δεχτήκαμε από την αναρχοαυτόνομη υποκουλτούρα των γκαιμπελίσκων εκείνων, που όταν ακούνε την λέξη «Επιχειρηματικότητα» βγάζουν σπυράκια. Για διευκρίνιση λοιπόν κα για να καταλαγιάσουμε την περίσσια στεναχώρια τους πληροφορούμε ότι το branded νερό «Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης, επιχειρηματικότητα » είναι προσφορά από επιχειρηματικό όμιλο, με μηδενικό κόστος και χωρίς οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση για τον Δήμο μας. Διατίθεται δωρεάν σε όποιον το ζητήσει (περιορισμένος συλλεκτικός αριθμός).
Ο Δήμος μας απέκτησε το branded νερό για την προώθηση του λογότυπου του, του ονόματός του και την χρήση μάρκετινγκ, που θα ήθελε συνδυαστικά να κάνει για ανάλογες πρωτοβουλίες στα πλαίσια της Επιχειρηματικότητας χωρίς την ανάληψη καμίας υποχρέωσης.
Την επόμενη φορά και πριν γίνουν καταγέλαστοι και έρμαια (ή πριν εκτεθούν) σε ποινικές και άλλες συνέπειες, ας ρωτήσουν, διερευνήσουν και μετά να σχολιάσουν δια του τύπου. Είμαι στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, αλλά και για να σας χαρίσουμε ένα τέτοιο μπουκαλάκι. Με μεγάλη χαρά δέχομαι προτάσεις για να προβάλουμε τον Δήμο μας αλλά και να δουλέψουμε μαζί για έναν καλύτερο Δήμο.